מבזקיםפוליטי / מדיני

סמוטריץ': "הופתעתי לגלות בזעזוע מי נמצא סביב שולחן המו"מ"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ פנה היום (שישי) בדחיפות לראש הממשלה נתניהו בנושא מעורבות טורקיה במו"מ לעסקת החטופים ודרש ממנו לנתק כל קשר איתה.

במכתבו מפרט חבר הקבינט בצלאל סמוטריץ׳ וכותב: ״ממידע מהימן שהגיע אלי היום הופתעתי לגלות בזעזוע כי סביב שולחן המו"מ יושבים גם לא אחרים מנציגיו של נשיא טורקיה אויב ישראל האנטישמי ארודואן. ביד אחת נשיא טורקיה מפיץ אנטישמיות ושנאת ישראל נוראה, מצטרף להליכים נגד ישראל בהאג ומפסיק את הקשרים הכלכליים עם ישראל, וביד השניה יושב כשותף למו"מ״.

עוד מסביר סמוטריץ' שהקבינט היה ממודר מכך וכותב: ״מלבד החומרה שבהסתרת המעורבות הטורקית מחברי הקבינט, האם אין גבול להשפלה הלאומית שממיט עלינו המשא ומתן הזה?! האם לא ברור שבמזרח התיכון מעריכים כח ועמידה על שלנו ובזים לחולשה ורפיסות ושממילא ההשפלה הזו פוגעת בביטחון ומסכנת את קיומנו?!. ארדואן צריך להיות פסול ומוחרם מכל שיח או קשר. עלינו לנתק גם מצידנו את כלל הקשרים איתו ולפעול להוקעתו בכל העולם המערבי כמי שבחר בצד הטרור של האסלאם הרדיקלי בציר איראן ושותפותיה המאיימות על שלום העולם. שיתופו במו"מ עושה את ההיפך – מלבין את חטאיו, מעניק לו לגיטימציה בינלאומית, וכאמור גורם לפגיעה קשה בביטחון ישראל", מסכם השר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בצלאל סמוטריץ
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

2 תגובות

  1. אנחנו לא מופתעים לידיעתך ביבי מוכר קרח לעם ולאוייב מתנות

Back to top button