מבזקיםרצועת עזה

חמאס: אם יתמלאו התנאים הבאים נסכים לעסקה

מקורות בחמאס אמרו הבוקר (שבת) כי הארגון יסכים לעסקה אם יתמלאו התנאים הבאים: הסרת התנגדותה של ישראל לשמותיהם של מספר אסירים פלסטינים שישוחררו, ערבויות אמריקאיות להפסקת המלחמה ונסיגה ישראלית מלאה מעזה בתום השלב השלישי והאחרון של ההסכם.

"תנועת חמאס תסכים להסכם שביתת הנשק ותדרוש ערבויות רשמיות למחויבות הכיבוש כלפיו." נמסר בהודעה שפורסמה בכלי התקשורת הפלסטינים.

בהודעה רשמית של חמאס נמסר: "אנו וכוחות ההתנגדות הפלסטיניים נחושים להביא להבשלת ההסכם, באופן שימלא את דרישות עמנו להפסקה מוחלטת של התוקפנות, נסיגת כוחות הכיבוש, החזרת העקורים, התחלת השיקום והשלמת עסקת חליפין רצינית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ערוץ א-שרק הסעודי מדווח כי "בשעות האחרונות מתנהלים דיונים בין מצרים, קטאר והמשלחות הפלסטיניות והישראליות בנוגע למספר האסירים שישוחררו. הבטחות אמריקאיות לחמאס להפסקת מלחמה בת קיימא, כלומר הפסקת אש ונסיגה ישראלית בשלב השלישי של ההסכם, מה שאומר שהצבא הישראלי לא ישוב לעזה. חמאס יודיע בשעות הקרובות על אישור העסקה המצרית".

מקורות יודעי דבר מסרו לעיתון הפלסטיני "אל-קודס" כי "עד סוף השבוע החדש עשוי להתגבש ההסכם שכל הצדדים מבקשים כעת".

הבוקר יצאה משלחת של חמאס לקהיר על מנת לדון בפרטי העסקה. בתוך כך, ארצות הברית אמרה היום לקטאר כי אם חמאס לא יסכים לעסקה ויסרב למתווה שהוצע עליה לגרש את הארגון מאדמתה.

2 תגובות

  1. מירב הרוש תודה על שיתוף הפוסט הנפלא הזה. הפוסטים שלך יפים ומעניינים. אני רוצה להיות חבר שלך, אבל שליחת בקשת חברות ללא רשותך היא גסות רוח. אנא שלח לי בקשת חברות. אשמח להיענות לבקשותיכם, תודה🥀🌹🦋

  2. מת תמורת מת
    חי תמורת חי
    חבורה של רוצחים,אנסים,דעאש

Back to top button