חדשות הארץמבזקים

חברי מועצה לראש עריית חיפה יונה יהב – בטל את טקס הזכרון המשותף עם פלסטינים

חבר המועצה אלי בן דיין פנה היום (רביעי) לראש עריית יונה יהב בדרישה לבטל ארוע זיכרון משותף למשפחות שכולות מישראל והרשות הפלסטינית המתוכנן להיערך בעיר בטענה כי האירוע מהווה פגיעה קשה במשפחות השכולות.

בפנייתו כתב חבר המועצה בן דיין: "ביום ראשון הקרוב ערב יום הזיכרון בזמן שכל אזרחי המדינה מתייחדים עם זכרם של חללי צה"ל ונפגעי האיבה יתקיים בחיפה טקס הזוי של ארגון השמאל הקיצוני עומדים ביחד טקס זיכרון משותף לישראלים ופלסטינים כאחד".

בן דיין הדגיש: "לטענת המארגנים דווקא השנה חשוב להבין שהכאב של שני העמים הוא אותנטי. בטקס שמאורגן על ידי פורום המשפחות השכולות הישראלי פלסטיני בו חברים גם בני משפחות מחבלים יוזכרו כולם באופן שווה. הטקס גם מסרב להזכיר את המילה צה"ל כאשר ראשי הארגון מכנים אותו צבא הכיבוש"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטענת חבר המועצה: "נדהמתי לגלות כי חברת מועצה מהקואליציה החיפאית שבכול הזדמנות הינך מדגיש אותה הגברת סאלי עבד, מקיימת יוזמה מיוחדת זו בליל יום הזיכרון היום הקדוש ביותר למשפחות השכול חללי צה"ל ונפגעי איבה ובמודעת האירוע נכתב כי הכאב של שני העמים הוא אותנטי".

בן דיין הוסיף: "כזכור לחברת המועצה, וגם לך מאז השביעי לאוקטובר אנו נמצאים במערכה עקובה מדם אשר גבתה וגובה קורבנות , חיילים וחיילות גיבורי ישראל נופלים למען ביטחוננו, תושבים עקורים מבתיהם וכמובן החטופות והחטופים היקרים שלנו עדיין מוחזקים על ידי הנאציזם החדשים בדמות חמאס והמערכה עדיין בעיצומה. מה חברי מועצה מהקואליציה שלך עושים? עושים אירוע זיכרון לאותם משפחות מחבלים ותושבי עזה שתמכו בטבח".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
יונה יהב - שרית גולן
צילום: גביש מדיה

תגובה אחת

Back to top button