מבזקיםצבא וביטחון

גלנט: ״אני אומר לאויבינו ולידידינו – נשיג את מטרותינו בצפון ובדרום״

שר הביטחון יואב גלנט, נאם הבוקר (חמישי) בטקס לזכר ״טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ממשפחת משרד הביטחון״ לרגל יום הזיכרון, בהשתתפות מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר ופורום ההנהלה של משרד הביטחון.

״בשביעי באוקטובר נפתחה עלינו מלחמה ללא פרובוקציה, ללא שום התגרות של מדינת ישראל.״ החל את נאומו שר הביטחון. ״המלחמה הזו מקיפה שבע חזיתות שונות, בכל המשימות הללו צה"ל, מערכת הביטחון ומדינת ישראל עומדים בגבורה, אבל המחירים כבדים. אין לנו ברירה, אין לנו ארץ אחרת. אנחנו נעשה כל מה שצריך, ואני חוזר ואומר – כל מה שצריך, על מנת להגן על האזרחים בישראל, על מנת להסיר את איומי הרוע, את הגזרה של אלה שמנסים להשמידנו, אנחנו נעמוד במבחן הזה״.

גלנט המשיך ואמר כי ״אני פונה ואומר מכאן לאויבי ישראל ולחבריה הטובים ביותר – אי אפשר להכניע את מדינת ישראל – לא את צה"ל, לא את משרד הביטחון, לא את מערכת הביטחון ולא את מדינת ישראל. אנחנו נעמוד, נשיג את המטרות שלנו – נכה את החמאס, נדביר את החיזבאללה ונביא ביטחון״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״יהיה המחיר אשר יהיה, נבטיח את קיומה של מדינת ישראל ונזכור היטב את הציווי עליו חתמנו רק לפני שבוע בטקס יום השואה, המילים ״לעולם לא עוד״. עבורי, זה לא רק ציווי, זאת תוכנית עבודה, כך תעבוד מערכת הביטחון וכך יעבוד צה"ל״. הוסיף.

שר הביטחון אמר לסיום כי ״אני מחבק את בני המשפחות השכולות אל ליבי ואומר לכם: דעו שהבנים והבנות שנפלו לאורך שנות המדינה וגם במלחמה האחרונה הקנו חיים במותם למדינת ישראל. אני אומר כאן מתוך תקווה, הערכה וחיבוק אינסופי – נעשה כל מה שאנחנו יכולים על מנת להשיב את החטופים. נשהה, נמתין, ננצל כל הזדמנות ונעשה כל מאמץ, ובמקביל נפעל על מנת לרסק את ארגון החמאס ולא נשכח את מה שאירע כאן בשביעי באוקטובר ואחריו״.

יואב גלנט - שר הביטחון
צילום: שחר יורמן
יואב גלנט - שר הביטחון
צילום: שחר יורמן
יואב גלנט - שר הביטחון
צילום: שחר יורמן
שירה קינן

4 תגובות

Back to top button