חדשות חוץמבזקים

הפרשן הבכיר מתפוצץ על הנשיא ביידן: "מי לעזאזל אתה חושב שאתה?"

מארק לוין, הפרשן היהודי-אמריקני הבכיר ברשת פוקס ניוז תקף בחריפות את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על התנהלותו מול ישראל שנלחמת בארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. "אני רוצה לדבר ישירות לג'ו ביידן – מי לעזאזל אתה חושב שאתה? להשתמש בעלילות הדם האלה נגד העם היהודי, שהם רוצחים ללא הבחנה אזרחים פלסטינים. כשאתה פולט את השקרים של מחבלי חמאס נגד היהודים ומשחרר טרור? אנטישמיות במדינה הזו, ברחבי העולם, כפי שלא ראינו מעולם", פתח לוין במונולוג שנמשך דקות ארוכות.

"מי לעזאזל אתה חושב שאתה? שתגיד לדמוקרטיה, לעם היהודי שבחר בממשלה הזו, שאתה לא אוהב את הממשלה שלהם, שאתה לא אוהב את ראש הממשלה שלהם, שהם צריכים להדיח אותו והציב במקומו איזה ליצן או כלבלב נאמן שאתה מעדיף?" המשיך לוין לתקוף את הנשיא ביידן, "מי לעזאזל אתה חושב שאתה? שתגיד לישראלים להם לא יכולים להביס את חמאס? שאמר שוב ושוב שהם רוצים למחוק את האוכלוסייה היהודית בישראל."

"מי לעזאזל אתה חושב שאתה שתממן את איראן ואת חמאס ואת החות'ים וחיזבאללה, תחמש אותם בכסף שלנו, בכסף ממכירת נפט?" אמר לוין והוסיף לתקוף את ביידן גם על דבריו להפסיק את העברת אספקת החימושים לישראל: "מי לעזאזל אתה חושב שאתה? אתה אומר שאתה מספק נשק לישראל. לא סיפקת דבר לכל הרוחות לישראל. הקונגרס מספק נשק לישראל. אתה זה שמפר את החוק והחוקה על ידי מניעתו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מי לעזאזל אתה חושב שאתה מכתיב לעם היהודי ששרד את הבבלים, הפרסים, הרומאים והרייך השלישי, ואומר להם שהם לא יכולים למחוק את חמאס, המחויב להוצאת האוכלוסייה שלהם? מי לעזאזל אתה חושב שאתה? כדי לנצל את היהודים כאן בבית על ידי הליכה לנכסי קודש, מוזיאון זיכרון השואה, כפעולה פוליטית, בעוד בסתר מאחורי גבה של המדינה היהודית, אתה מנתק את הזרועות? (עוצר את הספקת הנשק)" אמר לוין והמשיך, "מי לעזאזל אתה חושב שאתה? כאשר המפלגה שלך, התורמים הדמוקרטים שלך מעוררים אנטישמיות בכל רחבי המדינה, ואתה לא אומר להם להפסיק ולא שולח לשם את המרשלים של ארה"ב כדי שהילדים היהודים יוכלו ללכת לבית הספר, ואתה לא מורה ל-FBI לנתק את המימון הזר הזה מקטאר. החברים שלך בקטאר, החברים של אחיך בקטאר. מי לעזאזל אתה חושב שאתה? שתגיד לעם היהודי בישראל אם הם זוכים לחיות או שהם יכולים למות? נמאס לי ממך. נמאס לי מהתעמולה שלך. נמאס לי מהניצול שלך את היהודים בארץ הזאת."

"אתה חושב שברני סנדרס, יהודי שונא את עצמו, או תומס פרידמן, או אנטוני בלינקן מייצגים את העם היהודי בישראל? אתה חושב שהמיליארדרים היהודים שמממנים אותך ואת המפלגה שלך מייצגים את העם היהודי בישראל? תן לי להגיד לך משהו, חבר. אתה ממש טועה. הניצול שלכם של היהודים, השקרים שלכם, "אני ציוני", "אני עם ישראל", והתעמולה הקטנה שלכם, קירבי והשאר, הגעתי לפה אתכם אנשים. היהודים שרדו יותר ממך. הבבלים, הפרסים, הרומאים והרייך השלישי, אתה קשקשן. הם הולכים להילחם בחמאס. הם הולכים להביס את חמאס, בין אם יש להם אותך ואת בלינקן ואת המפלגה שלך ושאר הסוררים, אם ירצו את זה או לא."

לוין המשיך בדבריו תוך כדי שהוא מכוון לעם האמריקני והוסיף, "וכשדונלד טראמפ אומר, אם אתה יהודי ואתה מצביע לבלינקן, משהו לא בסדר איתך, כדאי שתאמין בזה. זו התאבדות. אתה מצביע עם אותם אנשים שצועדים ברחוב שרוצים את ההשמדה שלך. תתעוררי, אמריקה. אני רוצה להודות לעם האמריקני, 80% מהם תומכים בישראל, 70% מהם תומכים בישראל בחיסול של חמאס. אלוהים יברך כל אחד ואחד מכם. רקעים מגוונים, כל הצבעים, כל הדתות. אתה מבין. אתם מבדילים בין טוב לרע. אתם מבינים ברברים ששוחטים נשים וילדים, שעושים דברים בלתי נתפסים. וזו הסיבה שהתקשורת לא תציג את מה שהתרחש ב-7 באוקטובר. ג'ו ביידן ובלינקן מימנו את ה-7 באוקטובר. דונלד טראמפ היה הורס את איראן. הוא הביא את איראן לפשיטת רגל. לא היו להם זרועות. כשביידן ובלינקן נכנסו לתפקיד, הם חימשו אותם. הם נותנים מזון לחמאס ולחיזבאללה. הם משלמים לארגון השחרור הפלסטיני."

"ביידן, למה אתה לא מגנה את הנאצים שמנהלים את איראן? את הנאצים שמנהלים את חמאס? את הנאצים שמנהלים את חיזבאללה? לפי שם! אתה יודע את השמות שלהם. במקום לזרוק את המנהיג היהודי הנבחר של ישראל, למה אתה לא שם אותם? תראה את הפרות זכויות האדם שלהם. למה שלא אכפת לך? אתה עומד שם עם מלך ירדן פעמיים. אתה יודע מה מלך ירדן עושה לעמו? אתה יודע כמה אנשים הוא הוצא להורג? אתה יודע כמה אנשים הוא זרק לכלא, כולל אחיו החורג? אתה יודע עליו משהו? אתה יודע על סיסי במצרים? אה, ערבי מתון. הוא שוחט אנשים. הוא כולא אנשים. הוא אוסר את חופש הביטוי. אתה מבין, ביידן, עם מי חתרת נגד העם היהודי בישראל?" סיכם לוין את דבריו ואמר, "אין לי אלא בוז לאיש הזה. אבי צדק. הוא היה בן 17 כשהצטרף לצבא אחרי פרל הרבור. גדלנו בפילדלפיה, ממש דלת ליד ביידן. והוא תמיד אמר לי, זה איש רע, ביידן, אל תסמוך על האיש הזה. אני לא סומך עליו. אין לי אלא בוז כלפיו. אני סיימתי".

Back to top button