מבזקיםמשפטי/פלילי

שלושה תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד להחזקת נשק לא חוקי

אתמול (שלישי) נעצרו על ידי שוטרי תחנת שלם שלושה תושבי מזרח ירושלים שעפ"י החשד מעורבים בהחזקת כלי הנשק, מחסניות ותחמושת שנתפסו לפני כשבוע בבית בא-טור.
שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב ירושלים, הוזעקו לפני כשבוע לשכונת א-טור במזרח ירושלים, בעקבות דיווח על קטטה בשכונה.

השוטרים ולוחמי מג"ב הגיעו למקום יחד עם כלבנים של מג"ב וערכו חיפוש בבית בשכונת א-טור. במהלך החיפוש נתפסו על ידי השוטרים: כלי נשק מסוג M16, אקדח, מחסניות ותחמושת, כשהם מונחים בתוך תיק. בעקבות חשיפת כלי הנשק והתחמושת שנתפסו על ידי השוטרים, נעצר חשוד בשנות ה30 לחייו על ידי השוטרים. הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם בחשד להחזקתם שלא כחוק. מעצרו הוארך בבית המשפט.

שלושת החשודים שנעצרו על ידי השוטרים הועברו לחקירה בתחנת שלם. היום, בדיון שנערך בבית המשפט, מעצרם הוארך עד ליום ראשון. החקירה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין.
שוטרי מחוז ירושלים ימשיכו כל העת במאבק הנחוש והבלתי מתפשר בנשק הבלתי חוקי ובאמצעי הלחימה בחברה הערבית, המשמשים לפעילות פלילית או בטחונית. המשטרה תמשיך לפעול לשמירת שלום הציבור ובטחונו ולמיצוי הדין עם המעורבים בעבירות הנשק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button