מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד שלושה תושבי טמרה בגין החזקת נשק M-16

שוטרי המחוז הצפוני נלחמים סביב לשעון בתופעת הירי והאלימות בחברה הערבית. הכוחות תופסים על חם, מפעילים טכנולוגיות ורחפנים כדי לאתר כלי נשק ולעצור חשודים.

בתאריך 16/04/24, במהלך בפעילות מבצעית יזומה של שוטרי המחוז הצפוני לסיכול פשיעה אלימה, פשטו הכוחות על רפת סמוך לעיר טמרה ועצרו שלושה חשודים. במהלך החיפוש שבוצע במקום תפסו הכוחות נשק מסוג M-16 שהוסלק ברפת ועל פי החשד אמור היה לשמש לפעילות פלילית. עוד עלה בחקירה כי אחד מהחשודים תיעד עצמו במכשיר הסלולרי שלו כאשר הוא אוחז במגוון כלי נשק.

אתמול (חמישי), בתום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז, הוגש נגד שלושה תושבי טמרה שניים בני 21 ואחד בן 19 כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים באמצעות פרקליטות מחוז חיפה בבית משפט המחוזי בחיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי מחוז צפון פועלים במאבק נחוש כנגד ארגוני הפשיעה לאורך כל ימות השנה בצורה בלתי מתפשרת תוך תפיסת אמצעי לחימה, רכבים ממוגנים ופגיעה כלכלית בנכסיהם של העבריינים. רבים מחברי ארגוני הפשע נתפסים על חם לאחר פעילויות גלויות וסמויות במטרה להביא למיצוי הדין עמם ובכך לשמור על ביטחון התושבים.

מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני מעל 370 אמצעי לחימה: 211 כלי נשק (130 אקדחים ו-81 רובים). 108 רימונים ו-54 מטענים ופצצות. עשרות מחסניות ותחמושת רבה.

נשק
צילום: דוברות המשטרה
נשק - חשוד
צילום: דוברות המשטרה
נשק - חשוד
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button