מבזקיםמשפטי/פלילי

89 רכבים הורדו מהכביש בפעילות נגד רכבים משופרים בירושלים

הלילה (שישי), נערכה פעילות אכיפת תנועה מוגברת בירושלים, בהשתתפות שוטרי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, המשרד להגנת הסביבה ובוחני היחידה למניעת זיהום אוויר של משרד התחבורה. הפעילות בוצעה עם אמצעי אכיפה שונים, כחלק ממאבק בכלי רכב משתוללים ומרעישים, המטרידים את הציבור והתושבים, גורמים לתבהלה ומסכנים את משתמשי הדרך.

במהלך הפעילות המשטרתית, נרשמו עשרות דו"חות בגין עבירות תנועה המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור ומשתמשי הדרך. בנוסף הורדו מהכביש לאחר בדיקה 89 כלי רכב משופרים בניגוד לחוק ונרשמו עשרות דוחות בגין זיהום אוויר/רעש מכלי רכב. כמו כן, בפעילות המשטרתית נתפסו שלושה נהגים בגין נהיגה ללא רישיון נהיגה, והם הועברו להמשך טיפול.

רס"מ אלי מטלוב מפקד יחידת התנועה המרכזית בירושלים, ציין: ״כחלק מהפעילות שלנו, אנו עורכים פעילות יזומה נגד נהגים המהווים מטרד וסכנה לתושבים, וגורמים לתבהלה לציבור בשל נהיגתם הפרועה ושינויים אסורים שבוצעו בכלי הרכב. הפעילות הלילה התבצעה בשיתוף פעולה עם המשרד להגנת הסביבה ובוחנים של משרד התחבורה כחלק משילוב זרועות ליצירת אכיפה אפקטיבית ומשמעותית.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״פעילות המשטרה הלילה כללה גם שילוב של אכיפה סמויה וגלויה ושימוש באמצעים מגוונים לאיתור אותם נהגים מסוכנים ואכיפה נגדם. שוטרי התנועה במחוז ירושלים ימשיכו כל העת לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות, ולמיצוי הדין עם אותם עבריינים שיסכנו את משתמשי הדרך". הוסיף.

רכבים משופרים
צילום: דוברות המשטרה
רכבים משופרים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button