חדשות הארץמבזקים

צה"ל: חולצו מעזה גופותיהם של שני לוק, יצחק גלרנטר ‏ועמית בוסקילה

דובר צה״ל, תא״ל דניאל הגרי מסר לפני זמן קצר (שישי) הצהרה לתקשורת ובה מסר כי גופותיהם של שני לוק, יצחק גלרנטר ‏ועמית בוסקילה שנחטפו לרצועת עזה, חולצו הלילה בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ.

דובר צה"ל מסר: "גופותיהם של החטופים הישראלים יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה ושני לוק חולצו הלילה במבצע מיוחד של צה"ל ושב"כ. יצחק שני ועמית היו במסיבת הנובה וברחו משם לאזור עיקול מפלסים, שם לפי המידע המאומת שיש ברשותנו, נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס וגופותיהם נלקחו לתוך רצועת עזה".

דובר צה"ל הוסיף כי "גופות החטופים חולצו מתוך רצועת עזה בפעילות משותפת של כוחות צה"ל ושב"כ בהן גם יחידות מיוחדות של שני הארגונים שפועלות כתף אל כתף זה משך זמן רב כבר, זאת על בסיס הכוונה מודיעינית של אגף המודיעין ומפקדת השבויים הנעדרים, שהתבססה גם על חקירות רבות שביצע השב"כ. הכוחות פועלים במקצועיות ובנחישות בסביבת לחימה מורכבת, תוך סיכון להבאתם של החטופים שנרצחו, חזרה לקבורת ישראל. הגופות שחולצו הועברו להמשך הליך זיהוי על ידי גורמי הרפואה במכון לרפואה משפטית. לאחר השלמת ההליך, נציגי צה"ל מסרו הודעה למשפחות. צה"ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר תא"ל הגרי כי "בשעה קשה זו אני קורא לציבור אנא הימנעו מהפצת שמועות ושמרו על ביטחון כוחותינו. ישמעו להודעות דובר צה"ל והגופים הרשמיים בלבד. אנחנו נעדכן בכל מידע שניתן בשקיפות, קודם כל את המשפחות ואז את הציבור דרך התקשורת."

לסיום אמר כי "לחימה עצימה בכל חלקי הרצועה נמשכת והמשימה העליונה להשבת החטופים והחטופות עומדת לנגד עיניו של כל מפקד ולוחם הנמצאים בשטח. אנחנו משקיעים מאמצים מודיעיניים ומבצעים רבים שכוללים לחימה במקומות מורכבים תוך סיכון, כולל בשעה זו. נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לייצר את התנאים להשיב הביתה את החטופות והחטופים מהר ככל הניתן"

עמית בוסקילה, יצחק גלרנטר ‏ושני לוק
עמית בוסקילה, יצחק גלרנטר ‏ושני לוק ז"ל

2 תגובות

Back to top button