חדשות הארץמבזקים

ראש העיר אשדוד: "קיווינו, התפללנו, החזקנו אצבעות אך הבשורה המרה הגיעה"

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי הגיב לפני זמן קצר (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו להודעת דובר צה"ל על חילוץ גופותיהם של עמית בוסקילה ואיציק גלרנטר שני העיר אשדוד ומסר את תנחומיו למשפחות.

"עמית בוסקילה ואיציק גלרנטר שלנו אינם💔" כתב ראש העיר והוסיף, "קיווינו, התפללנו, החזקנו אצבעות אך הבשורה המרה הגיעה ואיתה הידיעה על מותם של עמית בוסקילה ואיציק גלרנטר בשבי חמאס. עמית, סך הכל בת 28 במותה, נחטפה על יד המרצחים מפסטיבל הנובה שבו חגגה את החופש. היא עוד הספיקה להתקשר לדוד שלה שמעון ולספר כי נורתה, אך מאז נותק איתה הקשר ומצבה לא היה ידוע."

לסרי הוסיף כי "לאיציק ציינו בשבוע שעבר יום הולדת 57 יחד עם משפחתו וחבריו בתקווה שיראה ויידע שאנחנו איתו בכל רגע, אך התקווה נגוזה. במבצע נועז של כוחות הביטחון חולצו גופתיהם ויובאו לקבר ישראל, יחד עם חטופים נוספים. אשדוד כולה אבלה על מותם ומוסרת את תנחומיה למשפחתם האוהבת והכואבת. נעמוד לרשות המשפחות כל העת, ונלווה אותה ברגעים הכואבים האלה. יהי זכרם של עמית ואיציק ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. כול כך הרבה תמימים חיים בינינו!!! לא מכירים את השפה, לא מכירים את התרבות – ורוצים שלום!!! עם מי יא ג'אמע עם מי? נזכרת כול פעם מחדש בסרטון בו שורפים למוות חיילת, או מבלה מהנובה, והמון עזתי מסביבה מצלם ברינה!!! יש לנו אויב אכזר ודינו אחד: מוות. הדול יעג'יאבם באס איל דאם ואיל קאטל ואיל חארב, ואיל מות – אללה, איל עזים, יאחרב ביתם ויחידאם בינאר 🙁

Back to top button