חדשות הארץמבזקים

המכרז הגיע לסיומו: דואר ישראל עוברת לידיים פרטיות

משרד התקשורת הודיע כי בהמשך להחלטה על הפרטת דואר ישראל ולאחר שהסתיים המכרז בנושא, נבחרה היום (ראשון) הקבוצה בהובלת חברת מילגם לרכוש את החברה מידי המדינה. במסגרת המכרז חברת דואר ישראל תעבור במלואה לידי הרוכש תמורת 461 מיליון שקלים בחודשים הקרובים.

דואר ישראל נקלע למשבר פיננסי מס׳ פעמים מאז שנת 2006, תוך פגיעה קשה בשירות לציבור.כדי לייעל את השירות לציבור, משרד התקשורת עדכן את הרגולציה על חברת הדואר ושוק הדואר ובכלל כך הביא לפתיחת תחום הדואר לתחרות מלאה, מתן חופש פעולה לחברת הדואר לספק שירותים חדשים ולהתאים את מתכונת מתן השירותים לעידן הדיגיטלי.

לצד זאת, הוחלט על הפרטת הדואר שכעת מגיעה לישורת האחרונה, והצפי הוא כי ההפרטה תוביל לשיפור השירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בירך את חברת מילגם על זכייתה במכרז להפרטת הדואר ואמר כי "אני מברך את מילגם על הזכייה, ואני מקווה שההפרטה תצא לדרך בהקדם האפשרי.אני מאמין בשוק חופשי ותחרותי ואני בטוח שההפרטה תביא הנהלה חדשה, גישה חדשה ובעיקר שירות איכותי ומהיר יותר לאזרחי ישראל.״

עם זאת, משרד התקשורת יהיה עם יד על הדופק בכל עת ויעקוב אחר קיום הרישיון של חברת הדואר על מנת להבטיח שהפריפריה והאוכלוסיות השונות לא יפגעו". הוסיף.

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "בחודשים האחרונים התקדמנו משמעותית בתהליך יחד עם רשות החברות ומשרד האוצר. הפרטת הדואר היא בשורה לציבור וכוללת תשתית רגולוטורית תומכת של משרד התקשורת. ההפרטה תגביר את התחרות, תאפשר צמיחה ותוביל לשיפור השירות לציבור, במרכז ובפריפריה. אני מודה לרשות החברות ולאגף תקציבים על העבודה המשותפת״.

תגובה אחת

Back to top button