בידורמבזקים

אלי גלמן על התרסקות המסוק האיראני: "חבל שנתניהו לא היה איתם גם"

יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב, אלי גלמן, עורר היום (ראשון) סערה לאחר שהתכתבות שלו בקבוצת וואטסאפ פרטית הופצה ברשתות החברתיות.

גלמן הגיב לחדשות על התרסקות המסוק שבו היה נשיא איראן, איברהים ראיסי וכתב "חבל שנתניהו לא היה איתם גם – תאונה אחת יכולה לסגור לנו ולעולם הרבה בעיות".

אחד מחברי הקבוצה העיר לגלמן על דבריו וביקש ממנו למחוק את ההודעה. גלמן השיב לו: "ברשותך אשאיר את ההערה הזאת. בשביל כמות הנזק שעשה למדינת ישראל, בתהליך שהחל לפני 26 שנים ('פליטת פה' לכדורי שזרה חוצץ בין השמאל ליהודים) והולך ומאיץ בקצב מעריכי – לפלל לתאונה שתמחק את הנבלה הזו מחיינו, זה לא מוגזם כלל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף בתגובתו גלמן כי "נתניהו תכנן וביצע בצורה מוקפדת את הרס מדינת ישראל, ברוח קרה ובכוונה תחילה – אשם בכוונת תחילה. אין לו מחילה".

לבסוף לאחר שחבר אחר בקבוצה הודיע כי ההתכתבות דלפה לרשת, גלמן הסיר את ההודעות שכתב, אך כאמור צילומי המסך מתוך הקבוצה כבר דלפו והגיעו לכלי התקשורת.

מטעמו של גלמן נמסר בתגובה כי "הדברים נכתבו בקבוצה פרטית, בלא מחשבה או כוונה רעה ובעידנא דריתחא, ונמחקו תוך זמן קצר מאוד. מר גלמן מצר על כך מאוד ומביע חרטה עמוקה על הדברים שכתב. למותר לציין שלא נאמרו במסגרת תפקידו הציבורי".

חברת הכנסת, טלי גוטליב הגיבה להודעות שכתב אלי גלמן וכתבה בחשבון ה-X שלה: "אלי גלמן, כשתמות בהגיעך לגיל 120 כמובן ולא דקה קודם, יזכרו לך את רישעותך.כל מה שעשית והשגת שווה כקליפת השום. נזכור לך רק שבשעת מותו של נשיא איראן ראש ציר הרשע בתאונה הצטערת שיהודי שבמקרה גם מכהן כרה״מ שנבחר בבחירות דמוקרטיות לא נהרג אף הוא. אתה אמנם יו״ר וועד מנהל של אוני׳ ת״א (תומכת הטרור) ואולי אתה נחשב שם למישהו, אך בכל זאת שכחת שלא לעולם חוסן ובעיקר כי ״אורירך ארור״(בראשית כ״ז)"

התכתבות בקבוצת וואטסאפ
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
אלי גלמן
אלי גלמן. צילום: מארק ניימן, לע"מ

6 תגובות

  1. העם הזה אם האמירות שלו לבד יביא אסון על עצמו.
    אל תשמח בנפול אויביך! עדיף שפשוט תשתקו….

  2. חחח…הייאוש מפיך אומר ומחזק את התזה שאתה בטח לא יהודי או שאמא שלך התבוללה בעברה ולכן יצאת מסכן וחולה נפש

  3. אלי גלמן ביבי עוד יבוא להלוויה שלך הבנתתתתת איזה אפססססססס

Back to top button