חדשות הארץמבזקים

הוגשה תלונה נגד מובילי אחים לנשק: "מהווים סכנה לשלום הציבור"

תנועת אם תרצו הודיעה הבוקר (שלישי) כי הגישה תלונה נגד מובילי "אחים לנשק" וציינה כי הם "מהווים סכנה לשלום הציבור". בתנועה הדגישו כי כעת "זהו מבחן לרשויות החוק".

אמש פרסמה משטרת ישראל הודעה על מעצרם של שמונה פעילים מארגון "אחים לנשק", כאשר בין העצורים ארבעה ממובילי התנועה: רון שרף, איתן הרצל, אורן שביל, דרור ארז.

על פי הודעת המשטרה, "מספר אנשים נצפו סמוך למתקן מקורות בכביש מספר 1 שהתכוונו לפי החשד לחסום את הכביש עם שלושה רכבים מושבתים ולהבעירם באש. בלשי משטרה הגיעו למקום ואיתרו בתוך הרכבים ובסמוך אליהם מערומי קרשים, מיכלי דלק, צמיגים, כפפות וסמרטוטים. לפי החשד, מספר פורעי חוק תכננו להעלות את הרכבים עם חבלים אל כביש מספר 1 בשעת עומס ולהבעיר אותם, תוך סיכון משתמשי הדרך… חלק מהחשודים התנגדו למעצר ולא נשמעו להוראות השוטרים, ניסו להתעמת עם הכוחות במקום ולהעלות את הרכבים בכוח לכביש מספר 1, ללא הצלחה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנועת אם תרצו נמסר: "החומרה העולה מן הדברים מעוררת חשש עמוק שמא אחים לנשק רואים עצמם מעל לחוק. לכאורה מדובר בגרימת סיכון ממשי של אזרחים והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם, אנו מצפים מפרקליטות המדינה להפסיק את האכיפה הבררנית ולהגיש כתבי אישום בדיוק כשם שעשו זאת במהירות ללא משוא פנים במחאות נגד ההתנתקות ובאירועים דומים אחרים. לא ייאמן שבשעת מלחמה אלו הטוענים שהם אנשי מילואים, עסוקים דווקא בפעילויות המסכנת שוטרים ואזרחים".

מאה שערים - הפגנה - אחים לנשק
תמונת ארכיון. צילום: תנועת "אחים לנשק"

5 תגובות

Back to top button