מבזקיםתנועה ותחבורה

נתפס כשהוא נוהג ללא רישיון, וכעבור שעתיים עשה זאת שוב

אתמול (שני) שוטר מיחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים שפעל באזור צומת הסינמה סיטי בעיר, הבחין ברכב פרטי המגיע לכיוונו במהירות כשרעשי חריקת צמיגים נשמעים מכיוון הרכב. בעקבות כך, הורה השוטר לנהג הרכב לעצור בצד הדרך ובירר את פשר נהיגתו. בדיקה זאת, העלתה כי ברכב נוהג תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שלא הוציא רישיון נהיגה ישראלי כחוק מימיו. בנוסף תוקף רישיון הרכב בו נהג, פקע בחודש פברואר אשתקד. למרות טענתו בפני השוטר כי הוא "עולה חדש", התברר כי זו אינה הפעם הראשונה שבה נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה כחוק.

בתום חקירת הנהג שעוכב, תוך שהוזהר שוב ושוב לבל ימשיך לנהוג והונחה לזמן למקום אדם אחר בעל רישיון נהיגה כחוק על מנת לקחת את הרכב, שוחרר לדרכו כשבמקביל החל נגדו הליך דין תעבורתי.
אלא שאותו הנהג שעבר על החוק לא נרתע מכך וכעבור כשעתיים בלבד, בסיוע מצלמות התנועה בעיר, התברר כי נהג שוב ברכב. מפקד יחידת אופנועי התנועה בירושלים שהיה בסמוך, איתר את הרכב ובו אותו הנהג. שוטרי התנועה עצרו אותו והוא הועבר לחקירה נוספת.לפני זמן קצר בהליך מזורז, הגישה יחידת תביעות תעבורה בירושלים, כתב אישום נגדו לבית המשפט. בין אישומיו- נהיגת רכב על ידי בלתי מורשה (ללא רישיון נהיגה כחוק), פקיעת רישיון רכב ונהיגה ללא ביטוח לרכב מנועי. כתב אישום זה הוגש לצד בקשה להורות על המשך מעצרו.

רפ״ק אבי חזן סגן ק׳ את״ן מחוז ירושלים, ציין: ״אנחנו פועלים רבות בירושלים למנוע נהיגה של נהגים לא מורשים או שמבצעים עבירות תנועה חמורות, שעלולים במעשיהם לגרום לתאונות דרכים ונפגעים. במקרה זה הנאשם עשה דין לעצמו לאחר שנתפס ושהוזהר שלא להמשיך את נהיגתו. הצלחנו לחשוף את המעשה לאתרו ולמצות עמו את הדין. בתוך פחות מיממה, הגישה נגדו יחידת תביעות תעבורה כתב אישום בבית המשפט. שוטרי התנועה בירושלים, ימשיכו לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם אותם נהגים עבריינים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירושלים - פעילות - חשדים - הסתה
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה.

Back to top button