מבזקיםצבא וביטחון

"מי שתוקף את ראש הממשלה או את שר הביטחון תוקף את חיילי צה"ל״

שר הביטחון יואב גלנט, סייר היום (שלישי) במרחב הר דב יחד עם מפקד חטיבה 188 אלוף-משנה אור וולוז׳ינסקי ומפקדי הגדודים הפועלים בגזרה. השר גלנט קיבל סקירה על פעילות הכוחות במשימות ההגנה על היישובים ובפעולות ההתקפה נגד מחבלי חיזבאללה, ועמד על האתגרים המשתנים והצורך בגביית מחיר כבד מהאויב. לאחר מכן, שר הביטחון שוחח עם לוחמי חטיבת גולני, שמע מהם על הלחימה ברצועת עזה ועל המעבר לגבול הצפון. השר גלנט שיבח את הלוחמים והדגיש כי עליהם לשמר מוכנות גבוהה לכל התפתחות אפשרית בגזרה.

שר הביטחון גלנט אמר בשיחתו עם הלוחמים: "בזמן שאתם נמצאים כאן ומחזיקים את הצפון יש כוחות שלוחמים עכשיו ברפיח ובג'באלייה והכוחות האלה מבצעים את המשימות. אנחנו את ארגון החמאס מפרקים״.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

״הלחימה הלחימה בדרום נתנה לצה"ל הרבה מאוד ניסיון שמשרת אותנו למה שקורה בצפון. שאנחנו היינו בדרום, אני זוכר את השבועות הראשונים שהלכתי ודיברתי עם הלוחמים בשטח, כולם הסיבור לי שאנחנו לא נעשה כלום, ראיתם מה נעשה ועוד נעשה – תתכוננו. משימת הגנה היא משימה יותר קשה ממשימת התקפה, צריך כל הזמן להיות בכוננות, כל הזמן להיות בערנות, כל הזמן להיות מוכנים לדברים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

*״מדינת ישראל נמצאת תחת התקפה שהיא לא רק התקפה של גורמי טרור שיורים, יש מאבק בשביל לשלול מאיתנו את הזכות להגן על עצמנו וזה מונע דרך גורמים עוינים – ברשות הפלסטינית, בחמאס, במקומות אחרים, חיזבאללה, איראן, שההיגיון של זה זה גם מערכה בינלאומית. מי שתוקף את ראש הממשלה או את שר הביטחון ורוצה לקחת אותם לבית הדין בהאג תוקף את חיילי צה"ל״.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

״אין לאף אחד בעולם זכות מוסרית לבקר את מדינת ישראל ואת היכולות שלה ואת הדרך שבה אנחנו נוהגים. חשוב לי מאוד שאתם תבינו שאנחנו נלחמים במלחמה הכי צודקת שמדינת ישראל נלחמה אי פעם. מי שעכשיו מנסה לתקוף אותנו דרך כל מיני בתי דין בינלאומיים זה רוצחים שהרגו ילדים ואנסו נשים וחטפו זקנים שחלק מהם ניצולי שואה ומחזיקם אותם בעזה. לכן, אנחנו עם התופעת רשע הזאת אנחנו נלחמים עד שאנחנו מחסלים אותה. אז שוב, תודה והערכה קודם כל למפקדים משמובילים את הכוחות".

צילום: שירה קינן

תגובה אחת

  1. אין שום קשר בין הפיקוד המושחת בטירוף לבין החיילים הגיבורים בשטח
    בקבינט יש המון תומכי חמאס
    וזה הבעייה הכי חשובה כרגע

Back to top button