מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח: יצא ממסגד ונורה למוות לאחר שנכנס לרכבו – צפו בתיעוד

במרכז רפואי צפון (פוריה) נקבע מותו של נאסם (קיד) חמזה בן ה-49 תושב כפר כנא שנורה למוות אמש (שלישי) בעת שיצא ממסגד ונכנס לרכבו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו במצב אנוש עם פציעות חודרות ופינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, שם כאמור נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

נאסם (קיד) חמזה שנורה למוות בכפר כנא
נאסם (קיד) חמזה שנורה למוות בכפר כנא

פרמדיקים במד"א צרי נבות ומריה טרכטמן סיפרו: "הביאו לנו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בביצוע פעולות החייאה מצילות חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

כוחות משטרה שהוזעקו לזירת האירוע החלו בסריקות לאיתור החשודים במעשה ובחקירת הנסיבות. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתיעוד שפורסם הלילה ברשתות החברתיות של הרצח נראה נאסם חמזה הולך על הכביש לאחר שיצא מתפילה במסגד ונכנס לרכבו. רכב שעמד בסמוך והבחין בו, האיץ מיד לכיוון וחסם את רכבו. שלושה חשודים נראו יוצאים מתוך הרכב, ניגשים לחלונות הקדמיים ומבצעים לעברו ירי של מספר כדורים. מספר עוברי אורח החלו להתאסף במקום והשלושה נכנסו לרכב ונמלטו מזירת האירוע.

לפני זמן קצר דיווח מד"א על אירוע אלימות נוסף. גבר כבן 35 נפצע באורח קשה ופונה למרכז רפואי צפון (פוריה) כשהוא סובל מפציעות חודרות. המשטרה בודקת האם יש קשר בין אירוע זה לרצח שאירע.

Back to top button