חדשות הארץמבזקים

בן גביר: נחזיר את החטופות רק אם נעצור את הסיוע ההומניטרי

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לפני מזן קצר לפרסום תיעוד חטיפת התצפיתניות וטען כי ניתן יהיה להחזיר אותן רק אם ישראל תעצור את הסיוע ההומניטרי לעזה. לדבריו: "לצערי את המראות בסרטון החטופות אני רואה בפעם השניה לאחר שלפני מספר שבועות ראיתי והזלתי דמעות. אני יודע היטב שאת החטופות האלה נחזיר רק אם נעצור להם את הדלק ואת הסיוע ההומניטרי ונעשה טיפול שורש ברפיח. אסור לנו להיכנע! ליבי עם המשפחות שעוברות כבר למעלה מחצי שנה את הסבל הבלתי יתואר."

באותו הקשר מסרו לפני זמן קצר פעילי תנועת "צו 9": "האחיות שלנו נראות בסרטון כל כך מפוחדות, בחורות צעירות, ילדות בין כל כך הרבה גברים צמאי דם בלי כל הגנה. אסור להעביר סיוע לאותם מחבלים שהתעללו ומתעללים בהן, חייבים להחזיר אותם, ואנחנו נמשיך להילחם בכל כוחנו וללחוץ על חמאס עד שישיב לנו אותן ואת כל החטופים. מנוף הלחץ העיקרי על חמאס הוא עצירת הסיוע, ואנחנו נמשיך להלחם בטירוף הזה עד שהן ישובו".

גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לסרטון התצפיתניות: "אני מבקש ביום הזה לחבק ולחזק את המשפחות ולחזור על המחויבות שלנו ושל לוחמי צה״ל הגיבורים שמוסרים את נפשם כדי להחזיר את כולם הביתה. הסרטון ממחיש למה צריך להשמיד את חמאס ולא להפסיק שניה אחת לפני. תמחה את זכר עמלק. לרשע כזה אין מקום מתחת שמי הארץ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השר איתמר בן גביר (ללא קרדיט)
השר איתמר בן גביר

3 תגובות

Back to top button