מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ואליד אלהואשלה: יש להסיר את חסינותה של השרה אורית סטרוק

ח"כ ואליד אלהואשלה (רע"מ), פנה היום (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה שתפתח בהליכים להסרת חסינותה של השרה אורית סטרוק, בחשד לביצוע עבירת הסתה נגד חברי סיעת רע"מ. לדברי ח"כ אלהואשלה, השרה סטרוק כינתה את חברי רע"ם במהלך דיון היום בכנסת: "טרוריסטים בעניבה ובחליפה עם חיוך מתקתק."

בנוסח הפניה ליועצת המשפטית לממשלה נכתב: "במהלך ישיבת מליאת הכנסת היום, יום רביעי ה-22.5.24, קראה שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ח"כ אורית סטרוק לחברי מפלגת רע"מ ואני ביניהם: "טרוריסטים בעניבה ובחליפה עם חיוך מתקתק". מדובר באמירה שחורגת מגבולות חופש הביטוי ושמהווה הסתה מסוכנת נגדי ונגד כל חברי סיעת רע"מ. בחודשים האחרונים מאז ה-7 באוקטובר חל זינוק חד בפתיחת התיקים הפליליים בגין עבירת ההסתה, כששלל התבטאויות, בעיקר ברשתות, מנוטרות והאחראים להן נעצרים, עומדים בפני כתבי אישום ומועמדים לדין. האמירה של השרה סטרוק, מהווה הסתה מהסוג המסוכן ביותר שכן היא מכוונת באופן ישיר כלפי חברי הכנסת של סיעת רע"מ – הופכת בעיני רבים משומעיה כל אחד מאיתנו לטרוריסט, ללא בדל של ביסוס להאשמתה.

כפי שפעלת על מנת להיאבק בהסתה והפצת השקרים ברשת, כך אבקשך לפעול כנגד הסתה מסוכנת כשהיא מגיעה מכיוונה של אשת ציבור בעלת מעמד והשפעה על סובביה. אני פונה אלייך בבקשה לבחון הגשת בקשה להסרת חסינותה של השרה אורית סטרוק ולהגשתו נגדה של כתב אישום בגין הסתה. פעולתך בנושא נחוצה, שכן כל עוד המילים החמורות של השרה סטרוק יעברו ללא תגובה משפטית, יהיה זה סימן בעיני אוהדיה שהדברים שאמרה ראויים הם והתרת דמנו, חברי סיעת רע"מ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מליאת הכנסת - הצעת חוק - הפחתת גירעון - ח"כ ואליד אלהואשלה
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

2 תגובות

Back to top button