מבזקיםפוליטי / מדיני

פורר על קרב ההאשמות בין נתניהו לצבא: "שני הצדדים צודקים"

יושב ראש סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, התייחס לפני זמן קצר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו על קרב ההאשמות בין נתניהו לצבא: "שני הצדדים צודקים" ,אמר.

פורר כתב, "קרב ההאשמות של נתניהו עם הצבא מעיד על האמת הכואבת: שני הצדדים צודקים. גם נתניהו והממשלה שכשלה וגם ראשי הצבא שכשלו. המחיר יקר מדי. נתניהו כשל בהגנה על אזרחי ישראל ומדיניות ההסדרה שהוביל, שמשמעותה תשלום כסף לחמאס תמורת שקט".

עוד כתב, "מדיניות הכניעה המשפילה הזו עלתה לעם ישראל בטבח הגדול ביותר שידענו מאז השואה. מאז, במשך 7.5 חודשים נתניהו, גלנט, גנץ, אייזנקוט והרצי הלוי נכשלים בניהול המלחמה. נתניהו והקבינט תימרנו את מדינת ישראל לנקודת השפל האסטרטגית הגדולה ביותר שידענו, כשכל מליציה עם סנדלים מרשה לעצמה לירות עלינו טילים ואף לחסום את נתיבי השיט. ממשלת ישראל ויתרה על הגליל והפכה מאות אלפי ישראלים לפליטים בארצם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום כתב, "כל גיבוב המילים שנתניהו כתב, מראה שהוא עסוק בדבר אחד – טיעונים לעונש. אין צורך בקרב האשמות בין נתניהו לבין הצבא, כי האמת היא ששני הצדדים נכשלו. נתניהו חייב להתפטר, יחד עם כל קבינט המלחמה הכושל ויחד עם ראשי הצבא שכשלו. אנחנו נתקן."

"center">

ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

תגובה אחת

Back to top button