חדשות הארץמבזקים

שלוש גופות נוספות של חטופים חולצו על ידי חיילי צה"ל

גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס.

גופותיהם של החטופים חולצו הלילה במהלך מבצע לילי של צה״ל ושב״כ תחת אוגדה 98 בשיתוף יחידת יהל״ם, יחידה 504 ולוחמי יחידה מיוחדת באמ״ן ובשב״כ בשכונת ג'באליא, תוך הסתמכות על מידע מודיעיני מדויק שהתקבל ונותח במהלך הימים האחרונים במפקדת השבויים והנעדרים באגף המודיעין, בפיקוד הדרום בשיתוף פעולה עם השב״כ. בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחותיהם.
צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות בשעה קשה זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר צה"ל קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות וידיעות לא מבוססות, ולהישמע להודעות הרשמיות. צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות.

הודעה מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים: מטה המשפחות מרכין ראשו בצער רב, בעקבות ההודעה על רציחתם של מישל ניסנבאום, חנן יבלונקה ואוריון הרננדס ראדו זכרונם לברכה, על ידי מרצחי חמאס לפני זמן קצר הודיע דובר צה״ל על השבתם לארץ של שלושה חטופים, שנרצחו על ידי מחבלי חמאס ב-7/10, והובאו לישראל לקבורה עולם בישראל.

מטה המשפחות הוסיף לאחר הבשורה הקשה: ״חזרתם העצובה של מישל, חנן ואוריון היא שברון לב נוסף ל-125 משפחות החטופים, שחולקות את הכאב, הצער והדאגה הבלתי נגמרת.
חזרתם לקבורה, מהווה סגירת מעגל חשובה לבני המשפחה, ויש לפעול להשבתם של כל החללים לישראל.
חילוץ גופותיהם הוא תזכורת אילמת אך נחרצת, שמדינת ישראל מחויבת להוציא כבר היום את צוותי המו״מ בדרישה ברורה להבאת עסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה במהרה: החיים לשיקום והנרצחים לקבורה.״

מישל ניסנבאום (59) משדרות, אבא לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, כשאת הקטן ביניהם לא זכה להכיר. מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים.
מישל, איש משפחה מסור, עלה לארץ בגיל 13 ומאז חי בעוטף עזה, הוא היה איש רב פעלים, אשר לצד עיסוקיו גם התנדב במד״א ובמשמר הגבול.

מישל ניסנבאום ז״ל
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים

חנן יבלונקה (42) מתל אביב, אבא לירין בת ה-9 ואמילי בת ה-12. חנן נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע עם חברים. חנן היה אב מסור וחם, איש משפחה וחברים, היה חובב ספורט ואוהד מושבע של הפועל תל אביב. חנן נחטף בזמן שהלך לעשות את הדבר האהוב עליו – ליהנות ממוזיקה, לרקוד ולחגוג את החיים.

חנן יבלונקה ז״ל
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים

אוריון הרננדס ראדו (30), תושב מקסיקו ואב לילדה קטנה, נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע יחד עם בת זוגו, שני לוק ז״ל, וחברם קשת קסרוטי ז״ל – שנרצחו גם הם על ידי מחבלי חמאס.
אוריון, שכ״כ אהב ליהנות ממוזיקה ולרקוד, עבד כמפיק מוזיקלי וביקר בפסטיבלי מוזיקה בכל העולם.

אוריון הרננדס ראדו ז״ל
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים

2 תגובות

Back to top button