מבזקיםפוליטי / מדיני

החזרת גופות החטופים – תגובות הפוליטיקאים

דובר צה"ל הודיע הבוקר (שישי) על מותם של שלושה חטופים נוספים ועל המבצע להחזרת גופתיהן מעזה בחזרה לישראל. לפניכם מספר ציוצים של פוליטקאים ישראלים בעקבות הודעתו של דובר צה"ל.

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי: "עוד ועוד כאב ושכול. שלושה חטופים נוספים הושבו ארצה כשאינם בין החיים. ניחומים אינסופיים למשפחות.
‏ישראל חייבת להחזיר את כל אלה שעדיין שם. עכשיו. אין להןם זמן."

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "עם ישראל כולו כואב ואבל עם המשפחות, ומאמץ אותן אל ליבו. מדינת ישראל וצה״ל עושים הכל כדי להשיב את הבנים והבנות הביתה. זו חובתינו המוסרית. מצדיעים לצה״ל ולשירות הביטחון הכללי על הפעילות יוצאת הדופן ועל אומץ הלב של חיילנו שפועלים לילות כימים כדי להשיב את החטופים הביתה. נמשיך במלוא העוצמה, כדי למלא את המטרות של השמדת החמאס השבת הביטחון והשבת החטופים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ ישראל כ"ץ: בשעה קשה זו אני מבקש לחבק ולמסור תנחומים למשפחותיהם של חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס זכרונם לברכה. בזכות הרחבת הפעולה שלנו ברפיח, ג'באליה ואזורים נוספים ברצועת עזה כוחות הביטחון הגיבורים הצליחו להשיב את חנן, אוריון ומישל לקבורה באדמת ישראל. השבת החטופים לבני משפחותיהם, החיים ואלו שאינם בחיים, היא החובה המוסרית הראשונה במעלה."

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "קיבלתי בצער רב את הבשורה על חילוץ גופותיהם של חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריאן הרננדז הי״ד. עוד פצע שותת דם בלב המיוסר גם ככה.
תנחומי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים על ידי הנאצים הצוררים ועל אבדן יקיריהן."

עוד כתב: "משפחות החטופים, זכרם של החיילים שנפלו בקרב חשובים, יקרים ואהובים לכולנו. אנו גאים בהם, מחבקים את המשפחות, זוכרים את הנופלים, מצדיעים לנצח! ומאחלים לחיילנו הגיבורים שממשיכים בקרב שיחזרו הביתה לשלום-עד לניצחון בעזרת השם".

שמחה רוטמן כתב: ״עם ישראל כולו כואב ומרכין את ראשו יחד עם משפחותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז ז"ל אשר גופותיהם חולצו הלילה במבצע מיוחד של צה״ל ושב״כ מרצועת עזה. שלושתם נרצחו ונחטפו באכזריות בשבעה באוקטובר.

רוטמן הוסיף: "אני מחזק את כוחות הביטחון שפועלים באומץ רב ובתושייה למען השבת כל החטופים ארצה ולמען חיזוק ביטחונה של מדינת ישראל על ידי השמדת האויב. אני מצטרף לתקוותו של עם ישראל – השבת כל החטופים במהרה לביתם. יהי זכרם של חנן, מישל ואוריון ברוך״.

כנסת ישראל - הכנסת - מליאת הכנסת - הצבעה - דיון בכנסת
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button