מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד מיוחד – מעצר חשוד בגנבת רכב לאחר מרדף משטרתי

לפני כשבוע, בתאריך 16.5 בשעת לילה, דיווח תושב בית שמש כי קיבל הודעה ביישומון ייעודי לכך שרכבו נגנב מהחניה שמתחת לביתו, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים. במקביל לכך, שוחח טלפונית קצין המשטרה במשמרת באותה העת עם בעל הרכב שמסר פרטים נוספים, לרבות את כיווני נסיעת רכבו שנגנב. במהלך סריקות בכיוון נסיעת הרכב הגנוב בסיוע מוקד חברת "איתוראן", נסעו השוטרים בעקבות הרכב לכיוון העיר מודיעין.

באותו הזמן בוצעה חסימה משטרתית בשד׳ החשמונאים בעיר להאטת התנועה המגיעה לכיוונם. במהלך החסימה, נאלץ גם החשוד שנהג ברכב הגנוב להאט את נסיעתו. אז ביצעו שוטרי תחנת בית שמש את עצירתו המוחלטת ומעצרו של הנהג, בסיוע שוטרי תחנת מודיעין.

צילום: דוברות משטרת ישראל

החשוד, פלסטיני כבן 18 תושב יו"ש, נעצר והועבר לחקירה בתחנת בית שמש והרכב הושב לאחר בדיקתו לידי בעליו. מעצרו של הנאשם הוארך במהלך השבוע החולף לטובת מיצוי חקירתו. לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בתחנת בית שמש, הגישה הבוקר יחידת התביעות במחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם, בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב וגניבת רכב ונהיגת רכב ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פקד שי אביצדק, קצין המבצעים בתחנת בית שמש שהוביל את פעילות מעצרו של הנאשם וסיכול גניבת הרכב של תושב העיר, סיפר: ״במהלך פעילות השוטרים בעיר במהלך המשמרת, התקבל דיווח מאזרח כי רכבו נגנב. מיד התחלנו בפעולות מבצעיות לאיתור ומעצר המעורב במעשה, תוך שקיבלנו מידע על כיוון נסיעתו של הנאשם ברכב. בסיוע תחנת מודיעין של מחוז מרכז, בוצעה האטת התנועה באזורם ובתוך כך, ביצענו את מעצרו של הנאשם שנהג ברכב שנגנב. עם סיום חקירתו בתחנת בית שמש, הגישה יחידת התביעות את כתב האישום נגדו. נמשיך לפעול כל העת להגנה על שלומם ורכושם של האזרחים מפני אותם עבריינים המעורבים במעשים פליליים מעין אלו."

צילום: דוברות משטרת ישראל
מעצר - גנבי - רכב - דרום
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button