מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: לאחר שמאות הגיעו בניגוד לאיסור – התפרעויות בהר מירון

במהלך השעות האחרונות, הגיעו מאות אנשים לאזור הציון במירון, והפרו את חוק הסדרת אירוע הילולת רבי שמעון בר יוחאי ואת צו אלוף פיקוד העורף, ובכך סיכנו את בטחונם ואת בטחון השוטרים הפועלים במקום.

בשלב מסויים החלו התפרעויות אלימות שכללו ידויי חפצים לעבר השוטרים, וכן התנגדות בכוח להוראות השוטרים להתפזר מהמקום. בתגובה הוקפצו למקום כוחות משטרה נוספים, הרחיקו את המתפרעים שלא מורשים להיות בהר. פיזור המתפרעים הסתייים והשקט חזר למתחם הקבר וההדלקות יתקיימו כמתוכנן.

ממשטרת ישראל נמסר כי ״רואים בחומרה רבה את התנהגותם של פורעי החוק שבחרו לתקוף את השוטרים הפועלים לאכוף את החוק ולשמור על בטחון הציבור. המשטרה תפעל בנחישות נגד כל תקיפה או אלימות מכל סוג שהיא שתופנה כלפי השוטרים במקום.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״אנו שבים ומדגישים כי הצעדים וההערכות המיוחדת של משטרת ישראל נועדו להבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור. מתחילת המלחמה נורו עשרות רקטות לכיוון הר מירון ומספר רב מהן נפלו בנקודות בהם נוהגים לאורך השנים לעבור עשרות אלפי בני אדם. עבירה על החוק ושהייה במתחם מירון מהווה עבירה פלילית. כך גם ניתן לרשום קנסות כנגד העוברים על החוק.״ הוסיפו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button