מבזקיםרצועת עזה

לאחר "ההצהרה הדרמטית", בצה"ל מבהירים: "אין אירוע של חטיפת חייל"

דובר חמאס אבו עוביידה נשא הלילה (ראשון) "הצהרה דרמטית" ששודרה בערוץ אל-ג'זירה ובה חשף לכאורה "פעולה הירואית", כלשונו במחנה הפליטים בג'בליה, שבצפון רצועת עזה.

לטענת דובר ארגון הטרור, בפעולה של "לוחמי ההתנגדות", הם ביצעו מארב לכוחות צה"ל באחת המנהרות ולאחר קרב שהתפתח הם גרמו למספר הרוגים ופצועים, חטפו חייל ולקחו את הציוד הצבאי שלהם.

בסרטון שפרסם חמאס נראה מחבל של הארגון מושך גופה בתוך מנהרה ופורסמו תמונות לכאורה של הציוד הצבאי שנתפס. דובר צה"ל הכחיש את הדיווח של דובר חמאס והבהיר: "אין אירוע של חטיפת חייל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ציוד צבאי שנתפס לכאורה על ידי חמאס
צילום: מתוך הטלגרם של חמאס
צהלות שמחה של עזתים לאחר הודעת דובר חמאס

9 תגובות

  1. לוי אביאל אינדי מנהרות התנגדות
    המעבר שלכם לגיהינום

    אבו עוביידה VS הגרי
    תחרות אמינות ויושרה
    אתם מקבלים את האתגר?

  2. חנה חדידה מנהרות התנגדות
    המעבר שלכם לגיהינום

    אבו עוביידה VS הגרי
    תחרות אמינות ויושרה
    אתם מקבלים את האתגר?

  3. לוי אביאל אינדי

    מנהרות התנגדות
    המעבר שלכם לגיהינום

    אבו עוביידה VS הגרי
    תחרות אמינות ויושרה
    אתם מקבלים את האתגר?

  4. לוי אביאל אינדי האם אתם יודעים שב 20 ליולי 2014 חמאס הצליחה לקחת את שאול אורון כאסיר? ובמשך ה 24 שעות שאחרי התקרית ישראל המשיכה להכחיש את האירוע עד שחמאס פרסמה את תעודת הזהות והמסמכים שמוכיחים זאת! וגם בזמנו אבו עוביידה הוא זה שהודיע על פעולת השבי. את האמת הכחשה לא אומרת כלום, בואו נחכה לדברי אבו עוביידה בימים הקרובים.

  5. חנה חדידה האם אתם יודעים שב 20 ליולי 2014 חמאס הצליחה לקחת את שאול אורון כאסיר? ובמשך ה 24 שעות שאחרי התקרית ישראל המשיכה להכחיש את האירוע עד שחמאס פרסמה את תעודת הזהות והמסמכים שמוכיחים זאת! וגם בזמנו אבו עוביידה הוא זה שהודיע על פעולת השבי. את האמת הכחשה לא אומרת כלום, בואו נחכה לדברי אבו עוביידה בימים הקרובים.

  6. לוי אביאל אינדי האם אתם יודעים שב 20 ליולי 2014 חמאס הצליחה לקחת את שאול אורון כאסיר? ובמשך ה 24 שעות שאחרי התקרית ישראל המשיכה להכחיש את האירוע עד שחמאס פרסמה את תעודת הזהות והמסמכים שמוכיחים זאת! וגם בזמנו אבו עוביידה הוא זה שהודיע על פעולת השבי. את האמת הכחשה לא אומרת כלום, בואו נחכה לדברי אבו עוביידה בימים הקרובים.

  7. ימי שמם הם רוצים להוריד לנו את המורל ולהפחיד אותנו זה לא אמיתי

Back to top button