חדשות הארץמבזקים

הר מירון: גינויים קשים לתיעוד של שוטר מג"ב מפיל ארצה חרדי מבוגר

תגובות קשות לתיעוד שהופץ ב-X על חרדי מבוגר שנדחף, ככל הנראה, על ידי שוטר מג"ב. השר לירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש אמר: "המראה המזעזע של שוטר מג"ב מפיל ארצה באלימות בוטה יהודי מבוגר או שוטר נוסף שיורה באוויר באירוע אזרחי צובטת לב כל אחד ולא מתקבלת על הדעת. אני דורש להדיח באופן מיידי את השוטרים האלימים" .

גם סגן שר התרבות ח״כ יעקב טסלר פרסם גינוי משלו: ״הזדעזעתי נוכח מקרי אלימות קשים מצד שוטרים היום במירון, ובפרט התיעוד הנורא בו שוטר מג״ב מטיח לרצפה באכזריות אדם מבוגר שאינו מתנגד וללא כל סיבה. מדובר במקרה חריג ומקומם ביותר. פניתי הערב לשר לביטחון לאומי ולמפכ״ל המשטרה להורות על פיטוריו המידיים של השוטר האלים ולהעמדתו לדין. אין מקום לאלימות גסה ומסוכנת בשירות הציבורי״.

השר בן גביר פרסם לפני זמן קצר הודעה מטעמו בו הוא מבטיח לטפל בסוגיה: "דרשתי מהמשטרה דין וחשבון לגבי מקרי אלימות שבו שוטר פגע בצורה קשה באדם מבוגר בהר מירון ושוטר אחר ירה באוויר. אני מגנה בכל תוקף מקרי אלימות של שוטרים נגד אזרחים. ". בן גביר מציין כי, "במהלך כל היום הענקתי גיבוי מלא לשוטרים, ללוחמי מג״ב וכוחות הביטחון שעשו הכל כדי לשמור על הר מירון מפני סכנת נפשות של ממש. אבל אין מנוס כשיש תיעודים חריגים, כשמדובר באלימות בחסרי ישע, מבוגרים ונשים, לגנות ולדרוש מהמשטרה לקבל עליהם דין וחשבון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אברך נפגע בהר מירון

אלימות בהר מירון

Back to top button