מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תושב טייבה תקף וניסה לחטוף נערה בת 14

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד עומר גבאלי, בן 46 מטייבה, בגין ניסיון חטיפה ותקיפת קטינה בת 14 הגורמת חבלה של ממש. גבאלי נאשם כי עקב אחרי הקטינה, פיתה אותה להיפגש עימו וניסה להכניס אותה בכח לרכבו, וחדל ממעשיו רק לאחר שעובר אורח שמע את זעקות הקטינה, והבריח אותו מהמקום תוך שהוא דורס את הקטינה במנוסתו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד דנה אלון מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), הנאשם עקב ברכבו אחרי מסלול הליכתה של הקטינה, כבת 14, שעה שצעדה עם אחיותיה לביתן. בשלב מסוים, פנה הנאשם לקטינה ובמטרה לזכות באמונה החל לשוחח איתה על משפחתה, ונסיבות מותו של אביה, ואף העניק לה שטר של 200 שקלים והסביר כי הוא מעוניין "לדאוג לה ולמשפחתה".

בהמשך לכך, הנחה הנאשם את הקטינה להחזיר את אחיותיה לביתן ולשוב ולפגוש אותו. הקטינה עשתה כדבריו ופגשה בו בסמוך לביתה בשעת ערב. הנאשם הוביל את הקטינה לסמטה סמוכה שם הפציר בה להיכנס לרכבו. משהביעה התנגדות, הכניס אותה הנאשם בכוח לרכב תוך שהיא מתנגדת וזועקת לעזרה. הנאשם לא חדל מאחיזתו את הקטינה עד אשר עובר אורח אשר שמע את זעקותיה, פנה לנאשם ואמר לו שישחרר אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה לחץ הנאשם על דוושת הגז בעודו אוחז בחולצתה של הקטינה, אשר נקרעה כתוצאה מן המעשה, ואילו הקטינה נפלה לאחור. הנאשם המשיך בנסיעתו תוך שהוא דורס עם רכבו את כף רגלה הימנית של הקטינה.

גבאלי נאשם בעבירות של ניסיון חטיפה ותקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש.

עומר גבאלי - כתב אישום
רכב - יער - חשוד - חטיפה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button