מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן בקריאה לגנץ, לפיד וסער: בואו נפיל את הממשלה ונקים אחת אחרת

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן דיבר לפני זמן קצר (שני) בישיבת סיעתו: ״אני קורא לגדעון סער, לבני גנץ ליאיר לפיד בואו נקים חמ״ל משותף על מנת שנוכל להפיל את הממשלה הזאת ולהקים ממשלה אחרת אולי עוד בכנסת הזאת או לחילופין להביא להקדמת הבחירות. אני קורא גם לחברי הליכוד שמסכימים עם ההערכה שלי, הגיע העת להקים חמ״ל משותף להחלפת הממשלה והעומד בראשה."

עוד הוסיף: "חובתנו לאחד את כל החלקים הבריאים בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית על מנת שנוכל להביא לניצחון, להכרעה, ולהקמת ממשלה שפויה ומתפקדת שפועלת למען הציבור. מה שברור זה שהמשך שלטונו של נתניהו מסכן את עתידה של מדינת ישראל. מדובר בממשלה כושלת, מפלגת, שלא השיגה אף אחד מיעדי המלחמה, ואת זה אומר לא אביגדור ליברמן, אלא ראש המל״ל צחי הנגבי בהופעתו בפני ועדת חוץ וביטחון בשבוע שעבר.

ליברמן: "השבוע ח״כ יוליה מלינובסקי תגיש הצעת חוק מטעם סיעת ישראל ביתנו. החוק מגדיר את אונר״א כארגון טרור, אותו ארגון שאנשיו השתתפו בטבח, בחטיפה, באונס ובכל הזוועות שראינו בשבעה באוקטובר. לצערי הממשלה הציבה הרבה התניות ורצתה לעשות לו קבורת חמור, אנחנו לא נסכים לשום תנאים ונגיש אותו כמו שהוא ביום רביעי הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעניין הר מירון אמר: "לגבי האירועים שהתרחשו אתמול במירון אנחנו מגנים כל אלימות וזה לא משנה נגד מי. ראיתי את התמונות והן היו קשות, ואני מקווה שמי שאמור להיות ממונה על אותם חקירות יעשה את הבדיקות הדרושות."

על מירי רגב אמר ליברמן: "מבחינתי אין חדש תחת השמש. אני לא מסתיר את דעתי על השרה ,רגב זאת אותה אחת שאמרה שזה לא משנה אם מדובר בחיילים, בפצועים, באונס נשים או בנכים העיקר זה השלטון אז אני לא מופתע מההתנהלות. הדבר מוכיח שפריימריז זאת לא שיטה דמוקרטית, הפריימריז הופך את קבלני הקולות בקרב המתפקדים לשליטים ובמידה רבה כל השרים משרתים אותם."

בעניין חוק הגיוס אמר חבר הכנסת: "אנחנו לפני מספר חודשים הגשנו את חוק הגיוס שלנו ואין שום צורך בשום מתווה אחר. חייב להיות חוק אחד אחיד לכולם, כל צעיר וצעירה בני 18 – יהודי, מוסלמי, נוצרי, דרוזי או צ׳רקסי חייבים להתייצב לשירות צבאי או אזרחי. כל ניסיון לגבש מתווה אחר, רק משרת את עסקני ש״ס ויהדות התורה."

הוא סיכם: "כרגע כולם מדברים עם כולם. כל עוד אין בחירות זה עדיין שיחות תאורטיות, לכן אנחנו חייבים לעשות את כל השיקולים על מנת להחליף את השלטון והכי חשוב זה לעשות את זה בצורה נכונה.״

אביגדור ליברמן - שבתרבות - באר שבע
ארכיון. צילום: דיאגו מיטלברג

6 תגובות

  1. כמה רועה יש בכם לא למדתם שאת הבחירות עושים בבחירות שהעם מוביל ולא אתם

  2. כן גם שמענו שגם חמס רוצה להפיל את הממשלה אז אתה איתנו או נגדנו ברור שנגדנו לא מצפים ממך לחשוב אחרת לכאורה כמובן

  3. אתה קשקשן גדול!
    אתה לא מסוגל להקים זוג של אתה והצל שלך!
    כמה חרטא יש בך!

  4. הצחקת תתחת תראה איך הוא צוחק חחחחחחח חחחיחח חחחחחחח חייחחיחייחח

Back to top button