מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: צעירים שדדו בעזרת הטלגרם גברים שהגיעו למפגשים עם נשים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עידו רוש (18) מאשקלון ושני נאשמים קטינים לאחר ששדדו שני מתלוננים שהשתמשו באפליקציית "טגלרם" לצורך קיום מפגשים מיניים עם נשים.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום כי בתחילת החודש התכתב א.א באמצעות הטלגרם עם בחורה שהציגה עצמה בשם "גילי". במהלך ההתכתבות קבעו השניים להיפגש בתמורה ל 1,800 שקלים.

בהתאם לסיכום, הגיע א.א בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר למקום המפגש באשקלון ושלח ל"גילי" הודעה שהוא נמצא בבניין ובתגובה היא ביקשה ממנו לעלות לדירה 10. כאשר הבחין א.א כי אין דירה כזו החליט לעזוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר יצא מהבניין המתינו לו במקום רוש, אחד הקטינים ועוד שני אנשים נוספים. אז קפץ אחד מהם על א.א מאחור, חנק אותו והצמיד סכין אל צווארו. במקביל, החלו שלושת האחרים לצעוק לעברו "איפה הכסף וכמה כסף יש לך".

במהלך האירוע הצמיד את מהנוכחים לפניו של א.א סכין והוריד מידו שעון בשווי 12,000 שקלים. בהמשך לקחו הנאשמים מכיסו של א.א מפתחות, רישיון נהיגה וכסף בסך 3,000 שקלים, וכן תיק של לואי ויטון שהיה בתוך תיק גב שנשא. לאחר שהנאשמים עזבו, הבחין א.א כי הוא מדמם מצווארו ופנה עצמאית לבית החולים.

מספר ימים לאחר אותו אירוע, שוחח ב.ב באמצעות הטלגרם עם בחורה שהציגה עצמה בשם "קרן"  השניים קבעו להיפגש וסיכמו כי בעבור המפגש ישלם ב.ב סכום של כ 1,000 שקלים.

בהתאם למסוכם הגיע ב.ב בסביבות השעה 3:00 לנקודת המפגש בעיר אשקלון כשהוא נושא על גבו תיק. ב.ב שלח ל"קרן" הודעה ואמר לה כי הוא נמצא בכתובת בתגובה נענה שהיא לא רואה אותו ושהוא כנראה נכנס בכניסה הלא נכונה.

כאשר ב.ב בא לצאת מבניין המתינו לו שלושת הנאשמים. אז אחד מהנאשמים התקדם אל עבר ב.ב כשהוא מחזיק סכין וחפץ דמוי אקדח והחל לצעוק לעברו "תביאי את הכסף". בשלב מסוים, הצטרפו שני הנאשמים הנוספים שבידם סכין.

במהלך האירוע אחד מהנאשמים הכניס את ידיו לכיסו של ב.ב אך לא מצא שם כסף. אז הכה אחד הנאשמים את ב.ב בחפץ דמוי האקדח והאחר דקר אותו בישבנו, כתוצאה מכך נפל ב.ב ארצה. כאשר ניסה ב.ב לברוח מהמקום, אדם נוסף שהגיע עם הנאשמים, והמתין בחוץ, התיז עליו גז פלפל, בנוסף, במהלך מנוסתו אחד מהנוכחים דקר אותו בגבו.

ב.ב הזעיק את מד"א, ופונה לבית החולים עם פצעי דקירה בגבו ובישבנו ועם פצע בראש ופצע שפשוף ביד.

לכלל הנאשמים יוחסו עבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות ולרוש ולאחד הקטינים יוחסה גם עבירת שוד בנסיבות מחמירות.

אילוסטרציה. צילום: Pixabay
בקשת מעצר - בגיר וקטינים - שוד ותקיפה כתב אישום - בגיר וקטינים - שוד ותקיפה

Back to top button