מבזקיםמשפטי/פלילי

12 רכבים של חייבי מס עוקלו באזור מג'ד אל-כרום

הלילה (רביעי) פעלו עובדי היחידה הארצית לאכיפת הגבייה ברשות המסים (הוצל"פ חיפה), בליווי שוטרי המחוז הצפוני במשטרת ישראל בכפרים מג'ד אל-כרום ,בענה ודיר אל אסד במסגרת המאמץ הכולל להגברת האכיפה והמשילות. במסגרת הפעילות, נתפסו ועוקלו רכבים של סרבני מס שצברו חובות בהרשאה לרשות המסים.

לפעילות קדמה עבודת מודיעין שטח לאיתור הרכבים, שחלקם רכבי יוקרה. בסך הכל עוקלו 12 רכבים בגין חובות בסך כולל של כ10 מיליון ₪ למס הכנסה, מיסוי מקרקעין ומע"מ.

משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבק נחוש נגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפלילי, כלכלי, ועוד שמתבצעת תוך זלזול בשלטון החוק ובעלת השפעה שלילית על החברה הנורמטיבית שומרת החוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
רכב - עיקול
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. איזו כותרת מרשימה. אבל "קאלם פאדי" מערכת המשפט דפוקה ללא תקנה ! הסבר: העניין הוא ( מראש קונים רכבים על מנת שלא לעמוד בהחזרים. ולמה? לחייבים יש זכות ראשונים לרכוש את הרכב מהוצלפ. הוא או אחד מטעמו. כמובן במחיר מוזל לעיתים עד 30 אחוז. ואז שולח החייב קרובי משפחה ( מותר. שלוחו של אדם כמותו ) ואלו רוכשים רכבים חדשים בשני שליש המחיר. את הפטנט הזה למדו גם ערביי ישראל. ומהם למדתי את הנושא. מניח כאן.

Back to top button