חדשות חוץמבזקים

נתניהו לניקי היילי: "הניצחון שלנו הוא גם הניצחון שלכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם שגרירת ארה״ב באו״ם לשעבר ניקי היילי, בלשכת רה״מ בירושלים. ראש הממשלה נתניהו הודה לשגרירה לשעבר היילי על תמיכתה רבת השנים במדינת ישראל ובמיוחד על התייצבותה בימים אלו. רה״מ נתניהו אמר להיילי כי ישראל נחושה להשיג את כל מטרות המלחמה: ניצחון מוחלט על חמאס, החזרת כל החטופים והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל.

צילום עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

מדברי ראש הממשלה נתניהו בפתח הפגישה: ״אני רוצה שתדעי עד כמה אנחנו מעריכים את העובדה שאת עומדת לצידנו, כמו גם רוב העם האמריקאי – הם מבינים שאלה שרוצים להרוג אותנו, גם רוצים להרוג אתכם. אלה שצועקים "מוות לישראל" גם צועקים "מוות לאמריקה".

בינימין נתניהו - ניקי היילי
צילום: חיים צח / לע״מ

עוד אמר: "לכן הניצחון שלנו הוא גם הניצחון שלכם. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שלחברות חופשיות, החל בישראל אבל גם ארה״ב וכל מי שנמצאת ביניהן, שיש להן את הזכות להגן את עצמן. ולכן הסנקציות האלה על ה- ICC חשובות כל כך. תודה לך״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השגרירה לשעבר ניקי היילי: "אני מגיעה לפה כדי שתדעו שרוב האמריקאים עומדים לצד ישראל, וב-7 באוקטובר האמריקאים התאבלו לצד הישראלים. ניצחון לישראל הוא ניצחון לאמריקה. ישראל נלחמת באויביה של אמריקה ואני אומר לך ולכולם בישראל: תנמיכו את רעשי הרקע, אתם יודעים מהי משימתכם. בואו נחזיר את החטופים הביתה, נביס את חמאס ונבטיח שלבנון תדע לא לנסות לעשות שום דבר."

עוד אמרה: "אנשים רבים לא יודעים שחיזבאללה תוקפת את ישראל כל יום – וזה לא מקובל. אם זה היה קורה לכל מדינה אחרת, היא לא הייתה עושה פחות ממה שעושה ישראל. ישראל ממשיכה לנהוג בזהירות לגבי חיו של כל אדם וכל מה שאתם עושים כדי להגן על חיי אדם, כך שאמריקה צריכה להמשיך להיות חזקה, אבל כל מדינה שהיא חופשית ומאמינה בדמוקרטיה צריכה לעמוד לצדכם".

בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, ח״כ דני דנון, המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף רומן גופמן והיועץ המדיני אופיר פלק.

בינימין נתניהו - ניקי היילי
צילום: חיים צח / לע״מ
בינימין נתניהו - ניקי היילי
צילום: חיים צח / לע״מ
בינימין נתניהו - ניקי היילי
צילום: חיים צח / לע״מ

2 תגובות

  1. לא רק האישה מקרית שמונה משעממת. גם מי שאמר לה את זה, הוא אדם משעמם.

Back to top button