מומלצים

מתכננים אירוע? תתכוננו לקבל מחמאות

ענף האירועים מתחדש בשחקן חדש יחסית שמשנה לחלוטין את תחום העיצוב. Mirror ball – היא חברה שמייבאת כדורי תפאורה מיוחדים המקנים לאירועים את אפקט ה- ״וואו״!

הפקת אירועים בהצלחה נשענת על גימיקים וחידושים.
מדובר בחיזוק משמעותי לתחום התפאורה באירועים, בדמות כדורי תפאורה בגדלים שונים. הכדורים מתנפחים ונמתחים תוך שהם מוצבים למשל בתוך בריכה או מעל רחבת הריקודים ומגיעים בצבעים שונים.

בעלי החברה ירון תורג׳מן, נמצא בשנות העשרים לחייו ומחזיק ברזומה עשיר בתחום. בעבר שימש כברמן בתחום והפך לייבואן של ציוד שאותו השכיר לטובת אירועים מיוחדים. הוא מספר: ״מצאתי פתרון דקורטיבי יוצא דופן, שהופך אירוע מיוחד לחגיגה ויזואלית בלתי נשכחת. כדורים מעוצבים בגדלים של שישים ס״מ עד שלושה מטר מאפשרים לעצב את האירוע באופן שסוחט קריאות התפעלות מהאורחים המופתעים. באחרונה בנינו עיצובים חדשניים המוצבים למשל בכניסה לחנויות ומותקנים על התקרה ברחבת הריקודים בחתונות ובמסיבות בריכה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירון תורג׳מן - Mirror ball - עיצוב אירועים
צילום: כפיר אסרף

כאשר הגענו לאחד האירועים שעוצב בידי חברת Mirror ball גילינו כדורים שחורים וכסופים שנמתחו ויצרו אפקט של מראות. אתם רק יכולים לדמיין מה קורה באירוע כשהכדורים מתחילים להתנפח…

העיצוב המרשים השתלב באופן מושלם לצד התאורה באירוע והפך את המסיבה לטרנדית ויוקרתית. באירוע אחר צפינו בכדורים שצפים על פני הבריכה, מוחזקים היטב במשקולות קטנות, תוך שהם יוצרים עיצוב שנעשה בכישרון גדול. הכדורים הצפים על פני המים יצרו נופך חגיגי לאירוע ושימשו דקורציה מושלמת. הטרנד תופס גם באירועי חברה, חינות ומסיבות רווקים ורווקות.

תורג׳מן הוסיף: "יש המון אפשרויות לעצב אירוע באמצעות הכדורים. הכל תלוי בכמות הכדורים שמבקשים ובצבעים. זה מחדש את תחום עיצוב האירועים ומאפשר משחקיות נהדרת לכל אירוע בנפרד".

מפיקי אירועים ומפיקות אירועים מגלים התלהבות גדולה מהטרנד החדש. הצעיר האשדודי הוא בין היחידים שעוסקים בתחום בארץ וכנראה היחיד שמתמקד רק בו, אבל יש לו תוכניות לעתיד: "אני מתכנן להתרחב בתחום הייבוא ורוצה להתפתח לעוד כיוונים בתחום התפאורות לאירועים. זה ענף שתמיד מתחדש וצצים בו טרנדים חדשים".

לגבי התחום תחת המצב הבטחוני הנוכחי בישראל, הוא מסביר: "כאשר יש אירוע, אנשים רוצים לחגוג ולהשקיע. כשחושבים על חתונה או מסיבה מיוחדת, כולם מחפשים לעשות משהו מיוחד, שיפתיע. המיזם שלי מאפשר להעניק לאורחים חוויה יוקרתית ומשדרג את כל התאורה שמופנית לאולם. זה כיף ומרגש לראות את האורחים מופתעים מעיצוב חדשני ברמה עולמית. לצד התפעלות האורחים, ניתן להבחין בהתרגשות הגדולה של החתן והכלה כאשר אלו מבינים כיצד עומדת להיראות הרחבה בחתונה שלהם. העיצוב שלי מאפשר ליצור מעין מראה קעורה שמשקפת את כל הרחבה. אני יוצר משחק עם גבהים שונים באפקט עיצובי מבלבל שנותן מראה דל תקרה לא רגילה או הנמכת רחבת הריקודים שהופכת אינטימית".

משיחות עם אורחים בכמה אירועים, עולה כי המיזם משנה לחלוטין את החוויה שלהם מהאירוע. משפחות שאירחו חתונות ומסיבות העידו כי קבלו מחמאות ותגובות נהדרות על העיצוב המשובח.

המלצת הבעלים היא לשכור לפחות 6 כדורים למען עיצוב יפיפה. מחירי החבילות נעים בין 2800-5500 ש״ח וניתן לשכור עד 20 כדורים לאירוע. ככל שהלקוח שוכר יותר כדורים, המחיר הממוצע לכדור יורד.

לזכותו של ירון תורג׳מן נאמר שהוא רחב לב ומפרגן כך שאם יחשוב שדרוש אפקט נוסף למען עיצוב חלומי, הוא יעניק תוספות ויגדיל את הכדורים ללא תשלום נוסף על מנת לשמור על הצד האמנותי ברמה מושלמת.

הכדורים משמשים רק לצורך תפאורה ואינם ניתנים למשחק כיוון שהם עשויים מהחומר פי וי סי. הכדורים חזקים ומקובעים כדי לשמור על העיצוב שתוכנן. הכל באישור מהנדס שמאשר את התלייה מבחינה בטיחותית.

לחצו כאן לכניסה לפרופיל באינסטגרם

ירון תורג׳מן - Mirror ball - עיצוב אירועים
צילום: כפיר אסרף

Back to top button