מבזקיםפוליטי / מדיני

לאחר העימות הסוער: חבר הכנסת התקשר לאחיו של החטוף בעזה והתנצל

חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) התייחס היום (שישי) ביומן הצהריים ברשת ב', לסוגיית המלחמה בעזה, עסקת החטופים והעימות הטלוויזיוני אתמול מול דני אלגרט שעורר סערה.

"הדגשתי כי איננו מסכימים להפסקת המלחמה מכיוון שאנו עומדים על האינטרס הביטחוני העליון של מדינת ישראל, מיטוט שלטון החמאס ומניעת כל אפשרות שלו לחזור אי פעם לשלוט בעזה. אנחנו לא "מפקירים את החטופים" אלא מונעים את הפקרתה של ישראל, והעברת בעיית ההתמודדות עם החמאס לילדינו." אמר.

לדבריו, "גם אם חלק ממשפחות החטופים חושבות אחרת, הודעת חמאס לפיה הוא מתנה את עצם המו"מ בהפסקת המלחמה, רק מדגישה את הצורך להעצים את העוצמה הצבאית המופעלת כלפיו, שכן היא ורק היא, תביא לעסקת חטופים נוספת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוגע לעימות עם אלגרט אמר: "חילופי הדברים הקשים ביני לבין דני אלגרט, אחיו של איציק החטוף בעזה, עוררו לא מעט הדים ושימשו כמובן בעיקר את אלו שמנסים תדיר לקרוע את העם לגזרים. היום, על הבוקר, התקשרתי לדני אלגרט. ציינתי בפניו שללא קשר למחלוקות המהותיות בינינו, כחבר כנסת לא היה נכון להתבטא כלפיו כפי שעשיתי, כל שכן בשידור, ועל כך אני מתנצל. הבעתי גם את תקוותי הכנה לראות את אחיו וכל יתר החטופים בארץ, כמה שיותר מהר."

הוא ציין כי "דני קיבל את דבריי והוסיף שגם הוא מצטער על ההתפרצות כלפיי. את השיחה סיימנו בתקווה משותפת לימים טובים יותר."

Back to top button