חדשות הארץמבזקים

שריפות ונזק למבנים: כך נראית קריית שמונה לאחר המטח מלבנון

לאחר המטח שנורה הבוקר (שבת) לעבר קריית שמונה, זוהו בעיר מספר נפילות שגרמו נזק למבנים ולשריפות. צוותי כיבוי, חילוץ והצלה פועלים ברחבי העיר על מנת לטפל בכלל האירועים. לא ידוע על נפגעים.

כתוצאה מהשיגורים בסיס צבאי "מחנה גיבור" בקריית שמונה נפגע ישירות מרקטת בורקאן. במקום פרצה שריפה גדולה ונגרם נזק כבד. ככל הנראה הבסיס נטוש ולא היו נפגעים. בנוסף ישנם דיווחים על הפסקות חשמל ברחבי העיר.

מעיריית קריית שמונה נמסר על הירי האחרון לעבר העיר כי "בשעה 11:00 הופעלה אזעקה בקריית שמונה. זוהו שני שיגורים מלבנון. ידוע לנו בשלב זה על שתי נפילות בעיר. נגרם נזק רב לתשתיות, לרכוש ולרכבים. לא דווח על נפגעים בגוף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההנחיות לתושבי קריית שמונה שנשארו בעיר – לשהות בקרבת מרחבים מוגנים. "אנו מבקשים מהתושבים להימנע מלהגיע לזירות הנפילות ולאפשר לכוחות החירום לבצע את עבודתם ללא הפרעה. צוותים של הרשות, אגף הביטחון, היקל"ר, השיטור העירוני ומשטרת קריית שמונה, מסתובבים ברחובות העיר כדי לוודא שאין אירועים חריגים. צה"ל משיב אש למקורות הירי." מסרו בעיריית קריית שמונה.

צילום: כבאות והצלה ארצי
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button