מבזקיםפוליטי / מדיני

נאמני ארץ ישראל בליכוד מאיימים: "נכנס את המוסד העליון של התנועה"

נאמני ארץ ישראל בליכוד פרסמו הבוקר (ראשון) מכתב גלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הקבינט ובו הבהירו כי "הליכוד לא יתמוך בכל "עסקה" עם החמאס".

לשון המכתב: "ב-7 באוקטובר 2023 התחולל טבח איום ונורא בתושבי עוטף עזה ובמאות החיילים שבאו לעזרתם. טבח כזה לא אירע מעולם מאז השואה. אלפי ערבים נאצים צמאי דם רצחו, אנסו, חטפו ושרפו ילדים, נשים, זקנים ואת כל מי שהם יכלו. מטרת מסע ההרג של אנשי החמאס ועוד אלפי אזרחים אחרים מעזה היתה לרצוח כמה שיותר יהודים בכל הארץ. רק החיילים הגיבורים שנחלצו לעזרת תושבי העוטף הצליחו לגדוע את ההתקפה ולחסל את התוקפים, רובם ככולם.

לאחר הטבח נשבעתם למגר את חמאס. מאות אלפי חיילי מילואים התגייסו לחסל את הנאצים הרוצחים וגילו שם, לתדהמת כולנו, כי כל רצועת עזה הפכה למחסן נשק ותחמושת אחד גדול. בכל מבנה נמצא אמל"ח. למעלה מ – 70% מתושבי עזה תומכים בחמאס ובטבח הכללי שהם תכננו לעם היהודי בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למעלה מ – 1,600 אזרחים וחיילים נפלו בקרבות. במותם הם השביעו אותנו, את כולנו, לחסל, למגר ולכלות את האיום הקיומי על עם ישראל ומדינת ישראל. כ -250 אזרחים נחטפו על ידי החמאס. כחציים הוחזרו, חלקם בחיים ושלא בחיים. כיום נותרו כמה עשרות בודדות את חטופים בחיים, לכל היותר. עדיין 10 מיליון אזרחי ישראל מאוימים על ידי אויבים התוקפים אותנו מדרום, מצפון וממזרח.

כיום ברור לכל אזרח במדינת ישראל, כי רק חיילי צה"ל הגיבורים יוכלו למגר את חמאס, להסיר את הסכנה מרצועת עזה ולהחזיר את השקט לעוטף עזה ולכל דרום הארץ המותקף בטילים עד היום. כחלק ממשימה זו יש להטיל על צה"ל והשב"כ למצוא ולשחרר את החטופים ברצועת עזה. מדובר בחבל ארץ קטן יחסית (360 קמ"ר, בערך כמו המרחב בין חדרה להרצליה), ובסופו של יום הם יימצאו.

על צה"ל לחסל את כל האמל"ח והאיומים עלינו מרצועת עזה. עד שלא יחוסל הטיל, הרובה, הפצצה ואמצעי הלחימה האחרון ברצועת עזה, לא ניצחנו ולא עשינו שום דבר. הליכוד עומד כאיש אחד מאחורי הממשלה ומדיניות שעליה הצהיר ראש הממשלה עשרות פעמים: המערכה בעזה תימשך עד לניצחון המוחלט ומיגור החמאס. אם זה לא ברור מאליו, נכנס את מרכז הליכוד, המוסד העליון של התנועה, ונעביר זאת בהחלטה פה אחד. לא תהיה ולא יכולה להיות שום "עסקה" עם הנאצים בחמאס. החמאס לא אמור להתקיים כלל לאחר הניצחון המוחלט בעזה.

חברי הליכוד תומכים ומגבים אך ורק את התחייבות ראש הממשלה לניצחון המוחלט בעזה, למיגורם המוחלט של הח'מאס, הג'יהאד וכל מחבל נושא נשק בעזה. צווחות הקפלניסטים וערוצי התבהלה של התקשורת לא יזיזו אותנו. כל נבחר ליכוד שיבגוד בהבטחה הברורה והחד-משמעית למגר את הטרור, ויקיים מו"מ כלשהו עם הנאצים של החמאס, לא יוכל להישאר בליכוד, ולבטח שלא להיבחר שוב לכנסת.

ראש הממשלה והשרים, אנחנו קוראים לכם להבהיר חד-משמעית: הלחימה בעזה תימשך עד למיגור מלא וסופי של האיומים ממנה על אזרחי ישראל. זו התחייבות של עם ישראל ליותר מ – 1,600 משפחות הנופלים. רק על קיום ההתחייבות הזו הליכוד יעמוד מאחוריכם."

על המכתב חתום אביעד ויסולי, יו"ר נאמני ארץ ישראל בליכוד.

הקבינט המדיני - ביטחוני - ביבי נתניהו - לשכת ראש הממשלה
קבינט המלחמה. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

Back to top button