בידורמבזקים

עכשיו זה סופי! אייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו

לאחר כמעט שנה מאז שחזרו זה לזרועות זו, הזמר אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג החליטו להיפרד באופן סופי. על פי מקורות המקורבים לזוג, ההחלטה להיפרד התקבלה בהסכמה הדדית לאחר מספר ניסיונות לשקם את מערכת היחסים ולחזק את התא המשפחתי.

דניאל גרינברג - אייל גולן
צילום: אינסטגרם אייל גולן

בשבועות האחרונים, דיווחים על ריב גדול בין בני הזוג עוררו ספקולציות לגבי עתיד הקשר ביניהם. למרות שגרינברג הרגיעה את העוקבים בשבוע שעבר והבהירה כי אין משבר ביניהם, נראה כי ההחלטה להיפרד כבר הייתה באוויר.

גולן וגרינברג, הורים לשני ילדים – מיאל בת השלוש ורון בן השנה וחצי, יישארו חברים קרובים וימשיכו לגדל את ילדיהם במשותף. למרות התוכניות המקוריות, גרינברג תישאר להתגורר בביתה הנפרד ולא תעבור לגור עם גולן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זוג הסלבס החל לצאת בסוף שנת 2018 והתחתן במרץ 2020. עם זאת, בדצמבר 2021 הם הודיעו על כוונתם להתגרש, אך הפתיעו את כולם כשחזרו זה לזרועות זו באוקטובר האחרון.

מאז ה"קאמבק" שלהם, היו רמזים למשבר מתחת לפני השטח, אך בני הזוג הכחישו את השמועות. כעת, לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים לשקם את הקשר, נראה כי ההחלטה להיפרד היא סופית.

דניאל גרינברג - אייל גולן
צילום: אינסטגרם אייל גולן

למרות הפרידה המצערת, גולן וגרינברג נחושים להישאר בקשר חברי קרוב ולהמשיך לגדל את ילדיהם יחד, תוך שמירה על יחסי הורות בריאים ומכבדים.

לפני כחודש וחצי, בפוסט האחרון שהעלתה גרינברג לעמוד האיסטגרם שלה שבה נראו השניים בתמונה בבריכה מתנשקים, כתבה לרגל יום הולדתו של גולן: "מאמי שלי, הגבר המשמעותי בחיי…אב ילדיי לעולמי עד, אני רוצה לאחל לך מעמקי נשמתי קודם כל בריאות איתנה ושבורא עולם ישמור עלייך מכל משמר. זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות, את השעות הכי קשות.. וכן , מסתבר שהקדוש ברוך הוא שומר עלינו , אז מי יכול עלינו? האהבה ניצחה הכל ✨"

"אז אני רוצה לומר לך לראשונה תודה, תודה על שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו, ‏תודה על הכאן ועכשיו , על הזמן הזה שהילדים שלנו כלכך שמחים ומאושרים על שקיבלו בחזרה אמא ואבא אוהבים ומאוחדים." כתב גרינברג והוסיפה, "אני גאה בך ובדרך שלך, בחריצות, בהשקעה, בהתמדה במקצוע של שנים … וזה כבר הרבה יותר ממקצוע, זאת שליחות וזכות ענקית. כמות האנשים שאתה יודע לשמח ולחזק, לרגש ולאחד . אתה מתנה – מתנה שלי, של המשפחה שלנו ושל מדינה שלמה . אני אוהבת אותך ומאחלת לנו כאחד שנמשיך לבנות יחד עולמות, שנתגבר על כל מכשול ושנמשיך לצבור חוויות וכמובן לאהוב אהבת אמת . יום הולדת שמח חיים שלי דנצ׳ו ❤".

סיפור האהבה של אייל גולן ודניאל גרינברג הגיע כאמור לסיומו, אך הקשר ביניהם כהורים וכחברים צפוי להימשך. ניתן לקוות כי השניים ימצאו את האושר בדרכים נפרדות, תוך שמירה על הרמוניה למען ילדיהם המשותפים.

7 תגובות

  1. זהו בטוח אפשר להמשיך בחיים עם מלחמה חטופים חילים שמתים ומלא מפונים מהבתים זהו סופי יופי בחיית את מי אתם מענינים

  2. את מי זה מעניין חלאס איל תעזבו אותנו בשקט….אפשר לחשוב לא חסר בעיות במדינת האישראבלוף של העולם שייטוסו לפולין כבר2024

Back to top button