חדשות חוץמבזקים

משפחות החטופים מובילים את מצעד התמיכה בישראל בניו יורק

למעלה מ-70 בני משפחות החטופים מובילים בדקות אלה (ראשן) את מצעד ישראל בניו יורק ומאחוריהם למעלה מ-50 אלף צועדים בקריאה ״Bring Them Home Now״. מצעד התמיכה המסורתי לישראל יצא לדרך בשדרה החמישית בניו יורק בהשתתפות למעלה מ-50,000 מחברי הקהילות היהודיות והישראליות בעיר שהגיעו להפגין את אהבתם לישראל, ובעיקר את התמיכה במשפחות החטופים ובדרישה לאשר את עסקת נתניהו ולשחרר את 125 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס.

את צעדת הענק מובילים למעלה מ-70 בני משפחות חטופים ושורדי שבי שצועדים יחד עם למעלה מ-3,500 מתומכי מטה המשפחות בניו יורק שלבשו חולצות עם הכיתוב "Bring them home now!", הקבוצה הגדולה ביותר במצעד אי פעם. ממטה משפחות החטופים נמסר כי "לאורך הדרך מקבלים בני משפחות החטופים תמיכה מחזקת מעשרות אלפי המשתתפים במצעד, הסנאטור צ׳אק שומר מנהיג הרוב בסנאט, קת׳י הוקול מושלת ניו יורק, אריק אדמס ראש עיריית ניו יורק ומנהיגים נוספים שלוקחים חלק וצועדים יחד איתם בהובלת המצעד ומאלפי האנשים שמנופפים בדגלי ישראל לאורך תוואי המצעד."

שורדת השבי אביבה סיגל אמרה: ״כשהייתי בשבי הרגשתי ששולחים אליי אנרגיות ושאנשים עושים הכל כדי שאני אחזור הביתה. אני בטוחה שגם קית׳ מרגיש את זה עכשיו. המצעד הזה והתמיכה האדירה שאנחנו מקבלים כאן היא הוכחה נוספת לחשיבות של נוכחות היהודים ברחבי העולם. אנחנו זקוקים ליהודי כל העולם והעולם כולו בתקופה הזאת. ביחד נחזיר את כולם הביתה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רובי חן, אביו של החלל החטוף איתי חן אמר: “כמי שנולד וגדל בניו יורק, אסון התאומים הראה לעולם איך תושבי ניו יורק עומדים יחד בכל מצב. עכשיו אני מבקש להודות לניו יורקרים שתומכים בי ובנו בתקופה הקשה הזו ובדרישה לשחרור 125 החטופים. אנחנו בימים קריטיים, זה הזמן למנהיגות. אני קורא לראש הממשלה נתניהו לקדם את העסקה שתחזיר את כל החטופים – החיים לשיקום והנרצחים לקבורה״.

הפגנת משפחות החטופים בניו יורק
צילום: מטה משפחות החטופים
הפגנת משפחות החטופים בניו יורק
צילום: דניאל רוז
צילום: מטה משפחות החטופים

Back to top button