חדשות הארץמבזקים

משפחות שכולות חסמו את הכניסה לירושלים וקראו "לא להיכנע לחמאס"

עשרות משפחות שכולות מ"פורום הגבורה", יחד עם מאות תומכים, צעדו הערב (ראשון) מ"מאהל הגבורה" הסמוך למשרד ראש הממשלה, לעבר גשר המיתרים והכניסה לירושלים וחסמו את הכניסה לעיר. המשפחות קראו לרה"מ ולקבינט המלחמה שמתכנס הערב שלא להיכנע לחמאס. מוקדם יותר היום, פנו המשפחות השכולות במכתב דחוף לחברי קבינט המלחמה – נתניהו, גנץ, גלנט ואייזנקוט. במכתב דורשות המשפחות פגישה דחופה עם חברי הקבינט וכן קוראו לחברי הקבינט שלא ללכת להסכם כניעה עם החמאס. נזכיר כי מזה למעלה מחודש נמצאות המשפחות השכולות ב"מאהל הגבורה" בסמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. המשפחות הכריזו כי יהיו במקום עד שיהיה ברור שישראל עומדת בכל יעדי המלחמה. עד כה קיימו המשפחות שורת מחאות בקריאה לניצחון ולהשמדת חמאס.

פרדיה מרציאנו, אימו של איתי הי"ד שנפל בשבעה באוקטובר בקרבות סמוך לקיבוץ יד מרדכי אמרה במהלך הצעדה: "אדוני ראש הממשלה, חברי קבינט הממשלה, תעמדו בהבטחות שלכם, תעמדו בהתחייבויות שלכם. אל תשכחו מה קרה פה בשביעי לאוקטובר, אל תשכחו. אנחנו צריכים להשלים את המטרות של המלחמה הזאת. חייבים למוטט את שלטון החמאס, חייבים להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל, חייבים להחזיר את כל החטופים הביתה, חייבים לסיים את המלחמה בניצחון מוחלט".

איציק פיטוסי, אביו של ישי הי"ד שנפל אף הוא בשבעה באוקטובר בקרבות על מוצב נחל עוז הוסיף: "אנחנו דורשים מראש הממשלה לכנס את כל מי שצריך בשביל לתת לצה"ל לנצח את המלחמה הזאת. לא ניתן למלחמה הזאת להיעצר. הבינים שלנו שנפלו, והחיילים שנלחמים כרגע צריכים את רוח הניצחון, כי הם נלחמים ומבינים שהם דואגים לעצמאות של מדינת ישראל. ביבי, אל תורידו את הרגל מהגז".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זיווה אליהו, אימו של ידידיה הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה קראה להמשיך את הלחימה "ידידיה עם כל חבריו יצאו למלחמה הזאת בידיעה שהם עשויים למסור את הנפש שלהם בשביל עם ישראל ובשביל להביא לניצחון. הוא נלחם עם חברים מכל קצוות הארץ, מכל החוגים ומכל הגוונים וכולם יצאו מידיעה שהמטרה שלהם היא לנצח. המטרה שלהם היא להחזיר את כבוד ישראל. אנחנו דורשים להמשיך את המלחמה ולתת לחיילים לנצח."

צורית פניגשטיין, אימו של מעוז הי"ד שנפל אף הוא בקרבות ברצועת עזה הוסיפה: "אין לנו פריווילגיה לטעות, אין לנו פריווילגיה לא לנצח ולסיים את המלחמה בנוקאאוט. אנחנו חפצי חיים, אנחנו רוצים לחיות ובשביל זה הילדים שלנו יצאו למלחמה, ולא חזרו. אל תפספסו את הרגע, את ההזדמנות ההיסטורית הזאת".

הפגנת פורום הגבורה
צילום: פורום הגבורה
הפגנת פורום הגבורה
צילום: פורום הגבורה
צילום: פורום הגבורה
צילום: פורום הגבורה
צילום: פורום הגבורה

Back to top button