מבזקיםפוליטי / מדיני

אופיר אקוניס: "כל מדינה פלסטינית עם חמאס תהיה מדינת טרור"

אופיר אקוניס, קונסול ישראל בניו יורק, אמר אתמול (ראשון) בכנס ירושלים של קבוצת בשבע בניו יורק על החזרת החטופים: "אנו אומרים לחמאס, Let my people go. תנו להם ללכת ואנו נשיב אותם הביתה. זו האחריות שלנו והמחויבות שלנו להחזיר אותם הביתה ונעשה את זה."

עוד הוסיף: "אנו כמה שעות לאחר המצעד למדינת ישראל, הראינו חשיבות גדולה בלתמוך במדינת ישראל. צעדנו היום, הקשיבו היטב, צעדנו היום כאן בניו יורק כיהודים גאים, כציונים גאים וכישראלים גאים! דגלי ישראל הונפו בשדרה החמישית בגאווה ובעוצמה. הראינו לכולם שעם ישראל חי ואנו נחיה תמיד."

על הטבח של השבעה באוקטובר והכרה במדינה פלסטינית אמר אקוניס כי "הדבר השני ששומעים מפעם לפעם מהקהילה הבינלאומית לגבי המלחמה בעזה, ואנו מדברים על העובדות, מה העובדה הבסיסית לגבי שבעה באוקטובר? לא התחלנו באש. לאחרונה מדינות הצהירו על כוונתם להכיר במדינה פלסטינית, זה פרס לחמאס. 80% מהפלסטינים ביהודה ושומרון ממשיכים לתמוך בטבח של שבעה באוקטובר. אני קורא מכאן מניו יורק, מתי שמעתם לאחרונה את אבו מאזן מגנה את טבח שבעה באוקטובר? מעולם. הוא לא עשה את זה. כל מדינה פלסטינית עם חמאס תהיה מדינת טרור, שתחזור על כוונתה באירועי שבעה באוקטובר שוב ושוב.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, התייחס אקוניס לקמפיין "כל העיניים על רפיח" ואמר: "בימים האחרונים שמעתי סלוגן מגוחך, כל העיניים על רפיח. ועלינו לענות להם. כל העיניים עליכם, טרוריסטים! אני רוצה לומר משהו מאוד חשוב לעם האמריקאי ברשותכם, ישירות מכאן. ה-11 בספטמבר שלכם הוא השבעה באוקטובר שלנו.”

אופיר אקוניס
אופיר אקוניס. צילום: חיים טויטו – כנס בשבע בניו יורק

Back to top button