צרכנות

עוגת שוקולד לארוחת בוקר? כן אתם יכולים!

קרדיט לתמונות PIXABAY

ייתכן שעוגת שוקולד לארוחת בוקר לא נשמעת ממש כמו ארוחת בוקר, אבל תופתעו לגלות שהיא לא חייבת להיות איזה פינוק מיוחד ששמור אך ורק לאירועים מיוחדים. למעשה, העוגה הממכרת הזו יכולה להפוך להיות חלק קבוע משגרת הבוקר שלכם. בעזרת מספר שינויים קלים, עוגת השוקולד יכולה להוות ארוחת בוקר מזינה, טעימה ומומלצת להתחיל איתה את היום. רוצים לדעת איך? הכול במאמר שלפניכם.

למה כדאי לאכול עוגת שוקולד לארוחת בוקר?

אם רציתם לדעת מדוע כדאי לאכול עוגת שוקולד כארוחת בוקר, אז אחת הסיבות היא שהשוקולד יסייע בשיפור מצב הרוח שלכם! השוקולד עצמו מכיל תרכובות שונות שיכולות לשפר ולרומם את מצב הרוח שלכם ואף להעניק לכם בוסט נפלא לתחילת יום נהדר. רבים מרגישים כשהם אוכלים אפילו קוביית שוקולד אחת שהם מלאי אנרגיה ומרץ ומוכנים לכבוש את אתגרי היום שלפניהם, כעת גם אתם יכולים לעשות זאת ובקלות!

סיבה נוספת שבגללה אתם יכולים להתחיל את היום שלכם עם עוגת שוקולד היא שעוגת שוקולד שמאוזנת מבחינת מרכיבים וסוכרים יכולה לספק עבורכם את החלבונים, הפחמימות והשומנים הדרושים לגופכם כדי להשאיר אתכם ערניים ומרוכזים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד תהפכו את עוגת השוקולד שלכם למזינה יותר?

ניתן להפוך את עוגת השוקולד המדוברת לעוגה בריאה במיוחד על ידי שימוש ברכיבים בריאים יותר. כך לדוגמה תוכלו להכין מתכון לעוגת שוקולד המושתת על רכיבים איכותיים. למשל, תוכלו לאפות אותה עם קמחים שעשויים מדגנים מלאים, כמו קמח חיטה מלאה, קמח כוסמין, קמח שקדים  או שיבולת שועל, במקום הקמח הלבן, אשר יעניקו לעוגה סיבים תזונתיים ורכיבים מזינים.

דוגמה נוספת היא החלפת הסוכר הלבן בממתיקים טבעיים כמו סוכר קוקוס, סירופ מייפל, דבש או סילאן וגם אבקת קקאו לא ממותק. כך תוכלו לשמור על רמות סוכר יציבות בדם.

גם שילוב של שומנים בריאים כמו שמן קוקוס, חמאה, אבוקדו וגם יוגורט במקום שמן קנולה יעניקו לעוגה שומנים מזינים וחיוניים עבור הגוף ואף יעניקו לעוגה מרקם חלק וקטיפתי.

אם אתם רוצים להוסיף חלבונים נוספים לעוגה מעבר לביצים, הוסיפו לתוכה אגוזים, זרעים שונים כמו זרעי צ'יה ואחרים, אבקת חלבון או יוגורט אשר יגדילו את מסת החלבון בעוגה.

כמו כן, תוכלו לשלב בעוגה קישואים או גזר מגוררים שיעניקו לה נימוחות נעימה או לחילופין בננות בשלות שיעניקו לעוגה שלכם את טעמן העדין ואף לשלב גם שוקולד צ'יפס מריר, שכן שוקולד מריר נחשב לבריא ומומלץ.

מי שרוצה להקפיץ קצת את הטעמים של העוגה מוזמן לשלב בה קצת קינמון, אגוז מוסקט ואפילו תבלין של צ'ילי חריף או פלפל קאיין לקבלת טעמים חריפים ומעניינים עם השוקולד.

כל הטיפים האלו יעניקו לכם עוגת שוקולד מזינה במיוחד שבהחלט אפשר ואפילו כדאי להתחיל איתה את היום.

כך תיהנו מעוגת השוקולד שלכם באמת

אם החלטתם להתחיל את היום עם עוגת השוקולד המדוברת, פרסו פרוסה בינונית – לא גדולה מידי ולא קטנה מידי ושלבו אותה עם פירות טריים. כמו כן תוכלו לשלב אותה גם עם יוגורט, או שמנת חמוצה לקבלת ניגודי טעמים מעניינים, תוכלו להוסיף פירות יער טריים או להכין לעצמכם שייק מפנק שישתלב בהרמוניה רבה לצד פרוסת העוגה שלכם.

לסיכום, נראה שבהחלט ניתן להתחיל את היום עם עוגת שוקולד ולאכול אותה לארוחת בוקר! כל שעליכם עשות הוא לבחור בתבונה את הרכיבים שלה וליהנות מארוחת בוקר מאוזנת להפליא! לאכול עוגת שוקולד כארוחת בוקר זו ללא ספק דרך מענגת להתחיל את היום, כאשר טעמי השוקולד עוד ילוו אתכם במהלכו. שיהיה לכם יום מתוק!

 

Back to top button