חדשות הארץמבזקים

מטה המשפחות: ״הידיעה הכואבת צריכה להכניס לחשבון נפש כל מנהיג״

מטה משפחות החטופים מרכין ראשו בעצב גדול עם קבלת הידיעה הכואבת הערב (שני) על רציחתם בשבי של חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול. ארבעת החטופים, נחטפו בחיים מקיבוצי עוטף עזה, עת הופקרו על ידי ממשלת ישראל בשבעה באוקטובר, ונרצחו בשבי לאחר שהתקבלו מהם אותות חיים לאורך התקופה!

ממטה המשפחות נמסר כי ״שברון הלב עם הידיעות הכואבות צריך לערער כל אזרח במדינת ישראל, ולהכניס לחשבון נפש עמוק כל מנהיג. חיים, יורם, עמירם ונדב – נחטפו בחיים, חלקם היו עם חטופים אחרים שחזרו בעסקה הקודמת – והיו צריכים לחזור בחיים לארצם ולבני משפחותיהם!״

״על ממשלת ישראל להוציא משלחת מו״מ כבר הערב ולהחזיר את כל 124 החטופים, החיים והנרצחים, לביתם – די להקרבה ולהפקרה! רציחתם בשבי היא אות קלון, ומראה עצובה על משמעות עיכוב העסקאות הקודמות. אנחנו שבים ודורשים ממשלת ישראל: אשרו מיד את עסקת נתניהו!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נדב פופלוול, בן 51 מקיבוץ נירים. היה אדם רגיש ושקט, איש מחשבים מחונן, בן ואח מסור ודוד אוהד. חובב ספרים ומדע בידיוני.נדב נחטף מממ״ד ביתו יחד עם אמו חנה פרי, ששוחררה לאחר 49 ימים בשבי. אחיו הבכור רועי ז״ל, נרצח בשביעי האוקטובר.

עמירם קופר, בן 84 ממקימי קיבוץ ניר עוז. נחטף יחד עם אשתו נורית, ששוחררה משבי חמאס לאחר 17 יום בשבי. עמירם ראה בהקמת הקיבוץ וביישובי הנגב המערבי את משימת חייו. כלכלן, משורר ומלחין. השאיר אחריו אישה, שלושה ילדים, ותשעה נכדים.

יורם מצגר, בן 80 מקיבוץ ניר עוז. נחטף מביתו יחד עם אשתו תמר, ששוחררה ממשבי חמאס לאחר 53 ימים. יורם היה איש של משפחה ואנשים, סיפורים והומור. לפני שנים בודדות היה ממקימי יקב ניר עוז.
יורם השאיר אחריו את אשתו תמר, שלושה ילדים ושבעה נכדים.

חיים פרי, בן 80 מקיבוץ ניר עוז. היה איש שלום, אומנות וקולנוע, ואף לימד בבתי הספר באזור ובמכללת ספיר. הקים ובנה את גלרית האומנות בקיבוץ ואת גן הפלסים. היה ממקימי יקב ניר עוז. חיים נחטף מהממ״ד בביתו, בעודו מגן על אוסנת אישתו. השאיר אחריו אישה, חמישה ילדים ושלושה עשר נכדים.

כיכר החטופים
ארכיון. צילום: מטה המשפחות

תגובה אחת

Back to top button