מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו למשלחת סטודנטים יהודיים: נלחם בשקרים, באמצעות האמת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני), יחד עם השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, עם משלחת של סטודנטים אמריקאים יהודיים מארה״ב, שהגיעו לישראל ביוזמת ארגון OLAMI (״עולמי״), במשרד ראש הממשלה בירושלים. ראש הממשלה הודה לסטודנטים על התייצבותם לצד ישראל, והתרשם מהמאבק אותו הם מנהלים נגד האנטישמיות בקמפוסים בארה״ב.

ראש הממשלה נתניהו לסטודנטים: ״יש לנו בהחלט את היכולת להשיב מלחמה נגד האנטישמיים הסובבים אותנו. למשל איראן וכל הזרועות שלה, אנחנו נלחמים בהן כל הזמן. עכשיו אנחנו עומדים בפני מאבק עולמי נגד דברי השטנה שיוצאים נגד העם היהודי והמדינה היהודית. מה צריך לעשות כדי להיאבק בזה? הדבר החשוב ביותר הוא להילחם, ואיך נלחמים בשקרים? באמצעות האמת.״

״שקר יכול להקיף את העולם 1,000 פעמים לפני שמילה אחת של אמת תצליח לחדור, אך אין לנו ברירה אחרת. נלחמים באמצעות חשיפת השקרים״. הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טליה קאהן, סטודנטית ב-MIT אמרה בפגישה: “אני הבת של אם יהודייה אמריקאית ואב אפגני מוסלמי, ואני גאה להיות נשיאת ה-MIT-Israel Alliance. אני סטודנטית יהודייה ששרויה באווירה אנטישמית מאוד רעילה ב-MIT. כיהודייה, אני מכירה בחשיבותה של מדינת ישראל על רקע השואה.״

״כאישה ממוצא אפגני, אני מכירה בחשיבותם של ערכים מערביים והמאבק נגד הכוחות שרוצים להחזיר אותנו אחורה בזמן, וכאמריקאית פטריוטית, ברור שהאינטרס של ארה"ב הוא לספק לבת הברית הטובה והנאמנה ביותר, ישראל, את הכלים הדרושים לה להמשיך להיות מגדלור של אור ודמוקרטיה.״ הוסיפה.

״מסיבה זאת, אני מבקשת ממך אדוני ראש הממשלה, לסייע לנו להיות שותפים טובים יותר במלחמה בטרור. כולנו בחדר הזה, ורבים אחרים שלא יכלו להצטרף לנסיעה הזאת, מוכנים להקדיש את חיינו להגנה על הדמוקרטיה, ערכים מערביים, ישראל ואמריקה.״ אמרה לסיום.

בין האוניברסיטאות מהם מגיעים חברי המשלחת: קולומביה, אריזונה, מישיגן, ucla, קליפורניה, mit ועוד.

ביבי נתניהו - ממשלחת סטודנטים
צילום: מעייף טואף/לע״מ
ביבי נתניהו - ממשלחת סטודנטים
צילום: מעייף טואף/לע״מ
ביבי נתניהו - ממשלחת סטודנטים
צילום: מעייף טואף/לע״מ

Back to top button