מבזקיםמשפטי/פלילי

מכתב התראה נשלח לערוץ 13 ורביב דרוקר בעקבות תחקיר "המקור"

עורכי הדין אברהם משה סגל, יעל סינמון ואברהם גז מסרו היום (שלישי) מכתב "התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים בגין הוצאת דיבה" לערוץ 13 ולעיתונאי רביב דרוקר בעקבות דברים שיוחסו לדודו סאסי, בתחקיר שפורסם על שרת התחבורה מירי רגב.

רביב דרוקר - תחקיר - מירי רגב - המקור
צילום מסך מתוך תוכנית "המקור" בערוץ 13

"במהלך שידור "התחקיר," בהתייחס למקרה שבו חלק מתושבי בארי לא הסכימו כי שרת התחבורה תיכנס לרחבי היישוב לסיור מקצועי ביחד עם אנשי המקצוע, ייחסתם בזדון ובכוונת מכוון למרשי אמירה ולפיה מרשי ייעץ לשרת התחבורה במסגרת תכתובת, בקשר עם תושבי קיבוץ בארי, כך: "אני כבר מזמן אמרתי שצריך להביא לשרה גמל וכאפייה" וכן כי: "להתחיל לערוף ראשים," וכן כי: "הפוליטיקלי קורקט מת." נכתב בהתראה שנשלחה.

עוד צוין כי "מדובר בדברי דיבה חמורים ביותר, כאילו מרשי ייעץ לשרת התחבורה, לצאת למסע "רצח" בתושבי בארי. דבריו של מרשי צוטטו על ידי מר דרוקר, שברקע בתיהם השרופים של תושבי בארי והלוויות של נרצחי ה- 7 באוקטובר, והכל על מנת להעצים את הפרסום הכוזב ונבזי זה. אך ברי הוא כי מקור המידע שלכם (חרף מיהותו וד"ל) העביר לכם את כלל ההתכתבויות, ובנקל יכולתם לגלות כי אמירות אלו של מרשי לא נאמרו כלל ועיקר על תושבי קיבוץ בארי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עברתם את גבול הטעם הרע, המדובר בדברי דיבה חמורים ביותר, דברי דיבה מהמדרגה הראשונה, שפגעו במרשי באופן בלתי הפיך ועדיין גורמים לנזקים כבדים לשמו של מרשי כפי שיבואר להלן. פרסומים אלו פגעו בשמו הטוב של מרשי, פגעו בפרנסתו של מרשי בעתיד, בכל מקום שמרשי מגיע הפרסום רודף אחריו, מקללים את מרשי, מאחלים לו איחולים שהדעת איננה יכולה לסבול, גם ילדיו של מרשי סופגים במוסדות הלימודים שלהם חוויות קשות מאוד, והכל בעקבות הפרסום הנבזי והכוזב, גם בת זוגו של מרשי סופגת עלבונות קשים בעקבות הפרסום הכוזב והנבזי." נכתב.

עוד נטען במכתב כי "פרסום דברים חמורים אלו על ידכם, לא רק שחוטאים לאמת כאמור, אלא מציגים את מרשי כראש כנופיית ארגון פשע המציע לערוף ראשים של תושבי ישראל, תושבים שאך לא מזמן עברו גיהנום על ידי מחבלים שפלים, נבזים, בוזזים, תתי אדם ורוצחים, פרסום זה אף נועד לפלג את עם ישראל בשעתו הקשה ביותר, עת נלחם הוא באויב שפל ואכזר שקם עלינו להשמידנו."

במכתב דורשים עורכי הדין מערוץ 13 והעיתונאי רביב דרוקר "להסיר ולגנוז לאלתר את הפרסום הכוזב והמשמיץ נגד מרשי, ולפרסם התנצלות בשעות הפריים טיים של הערוץ על ידי מר דרוקר ובקולו".

עוד נכתב כי "היה והפרסום נגד מרשי לא יוסר ולא יפורסמו דברי ההתנצלות בנוסח שלעיל לאלתר ולא יאוחר מ – 7 ימים ממועד מכתבי זה, ויועבר לידי מרשי פיצוי בסך של 500,000 ₪ (מכל אחד מכם) הורה אותי מרשי לפנות בכל האמצעים העומדים לרשותו על פי דין."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button