מבזקיםרצועת עזה

תיעוד: תקיפה אווירית של בית ספר בו הסתתרו מחבלי חמאס ולחימה ברפיח

כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ תקף במהלך הלילה במרחב אל בוריג' מתחם ששימש את ארגון הטרור חמאס בבית הספר ״אבו אלחלו" של אונר"א, בו שהו מחבלי חמאס. התקיפה תוכננה ובוצעה בקפידה תוך שימוש בחימוש מדויק והימנעות ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים.

]
צילום: דובר צה"ל

המתחם שנתקף שימש את מחבלי ארגון הטרור חמאס לתכנון מתווי טרור רבים כנגד כוחות צה״ל אשר פועלים כעת ברצועה וכנגד העורף הישראלי. כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה במרחב רפיח, ביממה האחרונה איתרו הלוחמים במהלך סריקות פירים משמעותיים ואמצעי לחימה רבים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל איתרו במהלך פשיטה אמצעי לחימה רבים, בניהם טילי RPG, מחסניות, נשק מסוג 'קלאצ'ניקוב' ומטענים נוספים. אוגדה 99 ממשיכה לפעול במרכז הרצועה. כוחות צוות הקרב של חטיבה 2 השמיד תשתיות טרור ובמהלך פשיטה איתרו אמצעי לחימה וציוד צבאי ששימש את מחבלי חמאס. לוחמי זרוע הים תקפו מטרות צבאיות שונות כחלק ממאמץ הלחימה של הכוחות הפועלים במרחב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו והשמידו כ-65 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, אתרי ומחסני אמל"ח, אתרי שיגור, עמדות תצפית, חוליות מחבלים, ותשתיות צבאיות נוספות.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. היי, שמי הרמין מורדר מצרפת. שאלוהים יקבל את תפילתי לפני שאמות. אני סובל ממחלה קשה שזיכתה אותי בגזר דין מוות: סרטן הגרון. יש לי 400,000 יורו בחברת החשבון השוטף שלי ג'נרל צרפת. ואני רוצה לפגוש מישהו ישר, רציני ואמין. יש לי חברה בצרפת שמייבאת אביזרי רכב. אני אלמנה בת 69. אני צריך את האישור שלך. אני רוצה לתת את הכסף שלי לפני שאמות. התייעצתי עם כל אנשי מקצוע הבריאות בעולם והם לא ריפאו את המחלה שלי. אם תרצה לקבל את התרומה שלי, אנא צור איתי קשר בוואטסאפ למידע נוסף Whatsap:+22959401900. אלוהים יברך אותך.

Back to top button