חדשות הארץמבזקים

רוטמן לבני משפחות החטופים: המחויבות שלנו היא לא לייצר עוד חטופים

בני משפחות החטופים פנו באופן אישי ליו"ר רוטמן לתמוך ב"עסקת נתניהו" לשחרור החטופים והטיחו בו כי מרגע התנגדותו לעסקה דמם יהיה על ידיו; לאחר השיח שהתנהל הכריז היו"ר רוטמן על מספר דקות הפסקה בדיון

היו"ר רוטמן: "חשוב ולגיטימי להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות. חובתנו להקשיב לכם. חשוב שכולנו נזכור שמי שחטף ואחראי לחייהם הוא החמאס ולא ממשלת ישראל"; המחויבות לחטופים בשבי לא הופרה ב-7.10 אלא כששחררנו את סינוואר מהכלא ואת המפלצות האחרות שחטפו את קרובי משפחתך ופגעו בקרובי המשפחה שלי. המחויבות שלנו מחייבת אותנו לא לייצר את החטופים הבאים. לכולנו מחויבות ושותפות וגם על מה שלא נסכים חשוב שנעשה זאת יחד"

גיל דיקמן, בן דודתה של כרמל גת: "לעולם לא נשכח את מה שעשה לנו חמאס ושהוא שחטף אותם, ושהמדינה לא הייתה שם כדי להגן עליהם מפני זה. האסון שלנו והניצחון של סינוואר יהיה כשנפסיק להאמין שהמדינה מסוגלת לבחור נכון, שנהפוך לחברה שמקריבה את חיי אנשיה. יש סרטונים של חיים, יורם ועמירם מהשבי מתחננים על חייהם ואנחנו הפנינו להם עורף מבלי לדבר על כך שהלחץ הצבאי הביא למותם. יכולנו להציל אותם וקיבלנו החלטה אחרת"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מור קורנגולד אחיו של טל שהם: "אני פונה אליך אישית. אתה בחור חובש כיפה, היהודים מקדשים את החיים. אני מבקש ממך שתצא ותגיד שאתה בעד עסקת נתניהו ובעד להציל את אח שלי. כל אמירה אחרת על העסקה גוזרת גזר דין מוות על אח שלי. אל תפספס את ההזדמנות הזו. כשאתה מתבטא נגד מרגע שלא תהיה עסקת חטופים הדם על הידיים שלך"

שמחה רוטמן
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button