מבזקיםמשפטי/פלילי

הרשעה – רצח קשיש ערירי בן 92, כדי לשדוד את כספו

בית המשפט המחוזי מרכז קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע היום (שלישי) את מוחמד תאג' ברצח בנסיבות מחמירות של את סימון קרמנוקיאן ז"ל, קשיש בן ה-92. הנאשם ביצע עבודות שיפוצים בבית המנוח, ובאחד הלילות פרץ לדירתו במטרה לשדוד את כספו, היכה אותו והביא למותו.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש ע"י עו"ד שירה לייטרסדורף מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), הנאשם ביצע בעבודות שיפוצים ואינסטלציה שונות בדירתו של קרמנוקיאן, קשיש ערירי בן 92, שגר בגפו בלוד.

הנאשם הציע לחברו כי ישדדו יחדיו את קרמנוקיאן כאשר הנאשם יפרוץ לביתו בעוד חברו יתצפת על הבית. באחד הלילות הגיעו השניים לביתו של קרמנוקיאן, כאשר הנאשם נכנס דרך חלון המקלחת. שעה שהנאשם חיפש אחר כסף, הבחין בו המנוח והנאשם החל להתעמת עימו ולדרוש את הקוד לכספת תוך שהוא מכה אותו בכל חלקי גופו. כתוצאה מכך מת קרמנוקיאן והנאשם ברח עם כספו מהדירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאורך הדרך טען הנאשם לחפותו וניהל הליך מלא. היום כאמור קיבל בעת המשפט את עמדת הפרקליטות והרשיד את תאג׳ ברצח בנסיבות מחמירות לצד עבירות של כניסה והתפרצות למקום מגורים, שוד בנסיבות מחמירות וניסיון לקשור קשר לפשע. את התיק ניהלה עו״ד שירה לייטרסדורף מפרקליטות מחוז מרכז.

הכרעת דין מוחמד תאג'
רצח לוד
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button