מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום – נשכר בעשרות אלפי שקלים וצוייד בנשק כדי לפגוע באדם אחר

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צ'מרה פרדה בן 20 מפתח תקווה, לאחר שנשכר תמורת 50,000 שקלים לפגוע באדם אחר וניסה לבצע את המעשה כאשר אותו אדם היה עם בנו בן ה-14. לצורך ביצוע העבודה ציידו אותו שולחיו באקדח הזנקה שהוסב לירי, במחסנית תואמת ובאופנוע גנוב ומזויף.

לפני כחודש, הגיע פרדה על גבי האופנוע הגנוב למלון בעיר אשדוד ושכר שם חדר ללילה. ביום למחרת בשעות הבוקר, קיבל פרדה שיחה לטלפון ייעודי בה נאמר לו לצאת לביצוע המשימה. באותה העת, חזרו המתלונן ובנו הקטין (14) מנסיעה בטרקטורונים, והחלו להחנות את הטרקטורונים ברחבת הכניסה לבניין בו הם מתגוררים. כאשר המתלונן הבחין בפרדה, כשהוא חובש קסדת אופנוע ובידו האקדח, ברח בריצה ונכנס ללובי הבניין, כאשר פרדה בעקבותיו.

משהבין המתלונן שאין לו לאן לברוח, חזר לכיוון פרדה. בשלב זה, ניסה פרדה, ללא הצלחה, לירות במתלונן מספר פעמים באמצעות האקדח. אז, החל פרדה להכות את המתלונן באמצעות האקדח בראשו. במהלך העימות שפרץ בין השניים, נפל האקדח והמתלונן הרים אותו וכיוון אותו לעבר פרדה שהמשיך להכותו. בשלב מסוים, בנו הקטין של המתלונן, שהיה מחוץ לבניין, רץ לכיוונו של פרדה, קפץ עליו, משך אותו מהמתלונן ודחף אותו לכיוון היציאה מהבניין, כאשר המתלונן רודף אחריו עם האקדח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך המרדף, נפל פרדה והמתלונן כיוון את האקדח לעברו ואמר לו "תלך מפה אני לא רוצה לירות". פרדה המשיך במנוסה רגלית למקום בו החנה את האופנוע, נסע למלון בו שהה וכעבור מספר דקות עזב אותו. אז נטש את האופנוע בסמוך למקום ושרף את הבגדים והקסדה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד מוסא: "… המשיב הגיע באור יום לאזור מקום מגורים וניסה לירות אל עבר המתלונן ממרחק קצר. כאשר לא הצליח לירות, הכה את המתלונן באמצעות האקדח ופצע אותו בראשו. בנס לא נגרם נזק חמור יותר למתלונן ולבנו שהיה במקום."

לפרדה יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, קבלת רכב או חלק גנובים, נהיגה ללא רישיון ונהיגה ללא ביטוח.

ג׳סר א זרקא - אקדח - רמון
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
כתב אישום - פרדה בקשת מעצר - פרדה

Back to top button