מבזקיםרצועת עזה

תיעוד לחימה – אוגדות 98, 99 ו162 ממשיכות בפעילות בעזה

במהלך היממה האחרונה, לוחמי אוגדה 98 החלו בפעילות ממוקדת במרחבים מזרח אל בוריג' ומזרח דיר אל בלח, בעל ובתת הקרקע במקביל. הפעילות החלה על בסיס מידע מודעיני של אמ"ן ושב"כ המעיד על הימצאות מחבלים ותשתיות טרור על ותת קרקעיות במרחב.

צילום: דובר צה"ל

הפעילות נפתחה במטסי תקיפות של חיל האוויר בשיתוף כוחות האוגדה, במהלכן הותקפו מטרות טרור בהן מתחמים צבאיים, מחסני אמל״ח, תשתיות תת קרקעיות ועוד. במהלך התקיפות, חוסלו מספר מחבלי ארגון הטרור חמאס.

צילום: דובר צה"ל

במקביל לתקיפות האוויריות, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 החלו בהתקפה ממוקדת באור יום על מרחב אל בוריג׳, לוחמי צוות הקרב של חטיבת כפיר פתחו בהתקפה במזרח דיר אל בלאח.
בצוותי הקרב של האוגדה פועלים כוחות כפיר, שריון והנדסה מחטיבה 7 וגבעתי, כלל הכוחות פועלים יחד בפיקוד האוגדה, במאמץ מקביל ומתואם להשמדת תשתיות טרור שממוקמות מספר קילומטרים מהגבול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

צוותי הקרב החטיבתיים של אוגדה 162 ממשיכה בלחימה ממוקדת ועל בסיס מידע מודיעיני במרחב רפיח. הכוחות איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מחבלים חמושים שפעלו בסמוך אליהם במרחב והיוו איום.

צילום: דובר צה"ל

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה. באחת מהפעילויות, מטוס קרב שהכוון על ידי כוחות האוגדה חיסל פעיל צליפה אשר זוהה פועל סמוך לכוחות במרחב.
בפעילות נוספת, הכוחות זיהו חוליית מחבלים במרחב, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החולייה.

Back to top button