מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ״ל, המפכ״ל ומפקד מג״ב קיימו ביקור משותף בימ״ס איו״ש

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, המפכ״ל, רב-ניצב יעקב שבתאי ומפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק ביקרו אתמול (ג׳) ביחידת ימ״ס איו״ש וקיימו שיח עם לוחמי ומפקדי היחידה, בהשתתפות מפקד אוגדת איו״ש, תת-אלוף יקי דולף, ראש מטה פיקוד המרכז, תת-אלוף רועי שטרית ומפקד ימ״ס איו״ש, ניצב-משנה ד׳.

מדברי הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי: "מגיעה לכם הערכה רבה על הביטחון שאתם מעניקים לאזרחי מדינת ישראל בייחוד במלחמה. רמת הלחימה של היחידה היא מאוד גבוהה ואיכותית, והמבצע האחרון שביצעתם הוא מאוד מרשים. כשאני רואה תכנון מבצע של ימ״ס איו״ש, אני יודע שתהיה שם איכות והשגה של המשימה ונמשיך לחזק את זה".

מדברי מפכ״ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי: "אנחנו נמצאים בתקופה ביטחונית מאתגרת, מודה לרמטכ״ל על שבחר להגיע לביקור ביחידה ולהוקיר את פועלה בעת הזו. לוחמי ומפקדי היחידה הינם חוד החנית של משטרת ישראל ומשמר הגבול אשר פועלים בשטח תוך שילוב זרועות עם שב״כ וצה״ל לשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל ותושביה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הוסיף: "עוד טרם המלחמה ובמהלכה היחידה פועלת מסביב לשעון, לסיכול חוליות, מבוקשים חמושים והתארגנויות לביצוע טרור בתחכום ומקצועיות תוך סיכון חיים ואומץ לב למען שמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל. חזקו ואמצו, ישר כוח! עם ישראל גאה בכם".

מדברי מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק: "הלוחמים שנמצאים כאן ביחידה עומדים בשורה אחת עם לוחמים מהיחידות הטובות ביותר בעולם. אמנם הציבור לא יכול לדעת מי אתם, אבל הוא בהחלט נחשף לחלק קטן מהפעילויות שלכם ביהודה ושומרון.

עוד אמר: "בשנים האחרונות חל שינוי באופי הפעילויות וכל כניסה שלכם לכפרים ולערים בשטחי יהודה ושומרון מתקבלת בירי בלתי פוסק ומטעני נפץ. אני גאה בדרך בה אתם פועלים – בנחישות, בערכיות ובמקצועיות שמאפיינת את היחידה. המשיכו בעשייה למען עם ישראל".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button