מבזקיםפוליטי / מדיני

אושר מתווה פיצויים לענף התיירות לרשויות סמוכות לחימה

הממשלה אישרה היום (רביעי) את הצעתו של שר האוצר בדבר מענקי סיוע לעסקי תיירות ברשויות סמוכות לחימה. המתווה נועד לסייע לעסקי התיירות ביישובים באזור הגליל העליון לחודשים ינואר עד אפריל ויישובי מערב לכיש ומערב הנגב בחודשים ינואר עד פברואר, שמחזור הכנסותיהם נפגע בעקבות המלחמה בתקופה האמורה במטרה לשמור על רציפות פעילותם של עסקים אלו ככל הניתן בעת הזאת.

במסגרת המתווה ינתנו מענקי סיוע במסלול הוצאות מזכות לשם כיסוי ההוצאות הקבועות של העסק בדומה למתווה הכלל ארצי שהיה בחודשים אוקטובר-דצמבר 2023.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: משרד האוצר ממשיך במדיניות המרחיבה עליה הנחיתי עם תחילת המלחמה. עסקי התיירות בגליל העליון חווים אתגרים משמעותיים ברקע התמשכות הלחימה בצפון הארץ ומענקי הסיוע יאפשרו להם לצלוח את התקופה הזו. המדיניות המרחיבה עליה הכרזתי תימשך והכלכלה בהיותה קו הביצורים השני של אזרחי ישראל תמשיך לתמוך את מאמצי המלחמה ולהוות סלע איתן עבור אזרחי ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר: "אנחנו ממשיכים את מתווה הפיצויים לעסקי התיירות ביישובי הגליל העליון, מערב לכיש ומערב הנגב, מתוך הבנה ברורה שיש לסייע לעסקי התיירות באזורים אלה על מנת לעבור את התקופה המורכבת הזו עקב המצב הביטחוני. אני מבקש להודות לעובדות ועובדי משרד האוצר ורשות המסים על עבודתם המקצועית והמאומצת על מנת לאשר את המתווה".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳
ארכיון. יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. צילום: הציונות הדתית

Back to top button