מבזקיםפוליטי / מדיני

טענות לאכיפה בררנית: חקירות של גוטליב ופוגל – טיבי לא נחקר

אתמול (רביעי) הודיעה היועת המשפטית לממשלה על כוונתה לאשר חקירה פלילית נגד ח"כ טלי גוטליב בגין בהאשמת חשיפת מידע מסווג. פתיחת חקירה זו בצירוף לחקירה שנערכה לחבר הכנסת צביקה פוגל בעניין קריאתו לשרוף את חווארה, חקירה שנסגרה מוקדם יותר השנה. לטענת פעילי ימין רבים חקירות אלו מוטות פוליטית, משום שלטענתם למעלה משנתיים מעכבת היועמ"שית את חקירת ח"כ אחמד טיבי בגין פגיעה חמורה בשוטרים, חקירה שהמפכ"ל בעצמו קרא לפתיחתה.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "האיפה והאיפה והאכיפה הבררנית זועקים לשמיים! בעוד ח"כ ערבי תוקף את כוחות הביטחון כאשר האירוע מתועד ואין חולק על חומרתו היועמ"ש מממלאת פיה מים ועושה הכל לא לקבל החלטה."

עוד כתב: "כזכור גם במקרה של עופר כסיף שתועד מכה לקח לה זמן רב ביותר עד שברוב טובה אישרה את הדבר הכי פשוט שכל אזרח רגיל היה מוגש נגדו כתב אישום תוך 72 שעות. לעומת זאת כאשר מדובר באנשי ימין כמו גוטליב מיקי זוהר ופוגל יש אישורים מיידים. נדגיש ונאמר החוק שווה בפני כולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא סיכם: "מתברר שהיועמ"ש נוהגת באכיפה בררנית .אני דורש מהיועמ"ש באופן מידי הורי על חקירת טיבי או בטלי את החקירה נגד גוטליב.מצ"ב החלטת הנציב לגבי סירוב היועמ"ש ותלונת בצלמו."

אי ציות להוראות הנציב , והמשך אי קבלת החלטות וחומרת הדבר שעולה על כולנה אכיפה בררנית שזועקת לשמיים החלטה משלימה סופית 573-23 (1)
גלי בהרב - מיארה
ארכיון. צילום: דוברות משרד המשפטים

תגובה אחת

Back to top button